וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חמישי ביורוליג: אולימפיאקוס וגלאטסראיי, ראש בראש

שתי המפסידות של מחזור הפתיחה בטופ 16 ייפגשו בטורקיה, כשהיוונים יודעים שהפסד נוסף יפגע מאוד בסיכויי ההעפלה שלהם

מרבית המחזור השני בשלב הטופ 16 של היורוליג התקיים הערב (רביעי), מה שמותיר רק שני משחקים מחר: זה של מכבי תל אביב נגד ברצלונה, והמאבק המסקרן בין גלאטסראיי לאולימפיאקוס. שתי הקבוצות הרואות עצמן כמועמדות לעלות לשלב הבא נחלו הפסד במשחק הראשון שלהן, מה שהופך את ההתמודדות מחר לקריטית במיוחד. המפסידה תיפול למאזן של 2:0, ממנו יהיה לה קשה מאוד לחזור, בעוד המנצחת תקבל דחיפה גדולה, לפחות לקראת המאבק על המקום השני.

הטורקים נכנעו במשחק הפתיחה שלהם מול אפס איסטנבול בדרבי המקומי 68:62, כשהם רושמים משחק התקפי חלש מאוד במהלכו לא הצליחו לעבור את קו ה-20 נקודות באף אחד מהרבעים (באחרון קלעה רק 10). אחת הסיבות לכך נעוצה באחוזים הנוראיים של הקבוצה מחוץ לקשת באותו ערב- רק 16.7 אחוזים ב-3 מ-18. בכדי לעבור את היוונים החזקים, הם יהיו לקבל הרבה יותר מיאקה לאקוביץ', שהיה אחד מהמחטיאים הגדולים (רק 1 מ-6 לשלוש), במשחק הראשון, כמו גם מג'אמון לוקאס, שפוגש את האקסית שלו ויקבל את ההזדמנות המושלמת לנקום בה.

אולימפיאקוס מגיעה למשחק במצב לא נוח, כשהיא גוררת אחריה הפסד ביתי די צפוי מול צסק"א מוסקבה, הקבוצה היחידה באירופה שעדיין לא רשמה הפסד העונה ביורוליג. קבוצתו של איבקוביץ' דווקא נתנה פייט הגון לרוסים ואף הוליכה ב-4 במחצית, אבל צסק"א התעוררה ועשתה את העבודה במחצית השניה כדי לרשום 78:86 ולתפוס פיקוד על המקום הראשון בבית. היוונים בהחלט מאמינים ביכולתם לצאת עם ניצחון חוץ מהאולם הלא פשוט בטורקיה, ויקוו לעוד הופעה מוצלחת של ואסילי ספאונוליס, הברומטר שלהם העונה. היווני הטיח 2 מ-7 לשלוש מול צסק"א בדרך ל-11 נקודות בלבד ו-4 איבודים. יכולת שכזו סביר להניח שלא תספיק בחוץ מול גלאטסראיי.

היורוליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully