וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טאקוונדו: הגרלות סבירות לישראלים בקדם-אולימפי

בת אל גטרר עלתה אוטומטית לסיבוב השני ותתמודד מול פינית או נורבגית. יריבים נוחים גם לגברים, הגרלה אכזרית למירקין

תחרות המיון הקדם אולימפית תיפתח ביום שישי בקזאן שברוסיה, בהשתתפות ארבעה נציגים ישראלים שינסו לזכות במדליה כדי להשיג מקום במשחקים האולימפיים בלונדון. היום (רביעי) התקיימו הגרלות הקרבות ולפחות שלושה מבין הנציגים הישראלים יכולים להיות מרוצים באופן יחסי.

בת אל גטרר, המדורגת ראשונה במשקל עד 57 ק"ג, העפילה בזכות דירוגה לסיבוב השני ללא קרב ושם תחכה לה יריבה סקנדינבית: קרולינה קרוסר הנורבגית או סובי מיקונן הפינית.
גטרר אמורה לגבור על אחת מהשתיים כדי לפגוש בסיבוב הבא את דריה זובוביץ' הבלארוסית את את אלכסנדרה יוסיצ'ינסקה הפולניה. אם גם כאן הישראלית תנצח היא תתייצב לקרב על ההעפלה, ככל הנראה מול דברה לוז ההולנדית (4 בטורניר) או מוניקה באצולה השוויצרית (5 בטורניר).

לעומת גטרר, אניה מירקין קיבלה הגרלה אכזרית במשקל עד 49 ק"ג, והיא תפגוש כבר בסיבוב הראשון את הספרדיה המדורגת 2 ברגידה יאגו אנריקה, שהייתה בעבר אלופת עולם ואירופה. ניצחון של מירקין שחוזרת מפציעה קשה יהווה סנסציה.

בין הגברים, לירן מלאכי הוגרל במשקל עד 58 ק"ג מול הקרואטי סטיפה ג'אלוני, ואם יעלה לסיבוב השני יפגוש את המנצח בין אנדריי רוטארו המולדבי ופיליפ רייס הדני. מבחינת מלאכי מדובר בהגרלה סבירה בהחלט אלא שכדי להעפיל ללונדון הוא ייאלץ ככל הנראה לעבור את המדורג ראשון יואל גונזלס הספרדי וזו כבר משימה מסובכת מאד. יוני אדלשטיין הוגרל במשקל עד 68 ק"ג מול פיטר האמר הנורבגי. בסיבוב השני ממתין לו הפולני החזק מישל לוניסקי.

מאמן הנבחרת יחיעם שרעבי התייחס להגרלות ואמר: "למעט אניה ההגרלות סבירות. ביום נתון הכל יכול לקרות, כבר למדנו שבתחרויות כאלו יש הפתעות. נקווה שבת אל תעשה את מה שמצפים ממנה ושהשאר יפתיעו לטובה".

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully