וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אוסטרליה: שראפובה ואזרנקה ייפגשו בגמר

הרוסיה נקמה בקביטובה על ההפסד בגמר ווימבלדון, וניצחה בשלוש מערכות. תפגוש את הבלארוסית שגברה על קלייסטרס

בזמן שכל עולם הטניס מדבר על הקרב הענק בין רוג'ר פדרר לרפאל נדאל בחצי הגמר, נערכו היום (חמישי) משחקי חצי הגמר אצל הנשים. ויקטוריה אזרנקה הבטיחה את מקומה בגמר, ולראשונה בקריירה שלה היא תופיע בגמר טורניר גרנד סלאם (ביחידות). הבלארוסית ניצחה 4:6, 6:1, 3:6 את קים קלייסטרס, ותפגוש בו את מריה שראפובה שנקמה בפטרה קביטובה על ההפסד בגמר ווימבלדון בשנה שעברה, וניצחה 2:6, 6:3, 4:6.

מריה שראפובה טניסאית רוסיה. רויטרס
הופעה פשוט מושלמת. מריה שראפובה/רויטרס

הנקמה המתוקה של שראפובה

המשחק שפתח את היום ה-11 באליפות אוסטרליה הפתוחה הפגיש את ויקטוריה אזרנקה (3) וקים קלייסטרס (11), ומי שציפה לראות עוד קאמבק אדיר מבית היוצר של הטניסאית הבלגית, דווקא קיבל משחק מצוין של הבלארוסית שניצחה בשלוש מערכות. אזרנקה, שעבורה זו הופעה שנייה בלבד בקריירה בחצי גמר טורניר גרנד סלאם, שברה במשחקון השלישי והצליחה לשמור על היתרון לכל אורך המערכה הראשונה בדרך ל-4:6 כשהיא משיגה 61 אחוזי הצלחה בהגשה הראשונה וחובטת 11 ווינרים. קלייסטרס הרבתה בטעויות (18).

אלופת הטורניר לא ויתרה, וכשהיא יודעת שהסטטיסטיקה במפגשים מול אזרנקה לטובתה (2:4 לבלגית) היא השיגה שתי שבירות מוקדמות והשאירה את הבלארוסית על האפס כשהיא מטפסת ל-0:5 בדרך ל-1:6, כשבמערכה הזו כמות הטעויות של אזרנקה הגיעה ל-16. ובמערכה האחרונה? השתיים הצליחו לשבור האחת את השנייה, אבל אזרנקה טיפסה ל-1:3, הבלגית ניסתה לחזור אבל זה כבר היה מאוחר מדי ולבסוף המדורגת 3 בטורניר השלימה את העבודה עם 3:6 היסטורי מבחינתה.

חצי הגמר השני לנשים זימן לנו שחזור של גמר ווימבלדון בשנה שעברה, אבל בניגוד לניצחון של פטרה קביטובה פטרה קביטובה (2) על מריה שראפובה (4), הפעם ידה של הרוסייה הייתה על העליונה עם הופעה פשוט מושלמת. אלופת ווימבלדון, שעבורה זו הופעה שלישית בקריירה במעמד חצי גמר טורניר גרנד סלאם, לא נכנסה טוב למשחק, ויריבתה טחנה אותה דק-דק במערכה הראשונה כדי להבטיח ניצחון 2:6 תוך 36 דקות במערכה שבה היא חבטה שמונה ווינרים, בעוד קביטובה ביצעה 12 טעויות בלתי מחויבות.

הרוסיה מצאה שלוש שבירות, קביטובה הצליחה בזה רק פעם אחת מארבעה נסיונות, אבל במערכה השנייה היא התאוששה ושברה כבר במשחקון השני. זה הספיק לצ'כית כדי לאזן ל-1:1 במערכות עם ניצחון 3:6, במערכה שבה היא היכתה 14 ווינרים, בעוד שראפובה לא הגיעה אפילו לנקודת שבירה אחת. במערכה השלישית קביטובה השיגה שבירה חשובה, אבל שראפובה החזירה באחת משלה והשתיים צעדו למשחק צמוד במצב של 4:4. בנקודה הזו בדיוק הנחישות של שראפובה עזרה לה לשמור על משחקון ההגשות ולסיים עוד משחקון כמעט מושלם בדר ל-4:6, הופעה שנייה בגמר טורניר גרנד סלאם בשלוש השנים האחרונות ושישית בסך הכל.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully