וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר: "לא יודעת אם הפציעה תשפיע עליי"

הטניסאית הבכירה מתכוננת למפגש הפדרציה בשבוע הבא: "לא מאוכזבת מאוסטרליה". גלושקו: "יש לי זכרונות טובים מאילת"

שמונה ימים לפני פתיחת מפגש גביע הפדרציה במגרשי הטניס העירוניים באילת (1-4 בפברואר), קיימה היום (רביעי) נבחרת ישראל מסיבת עיתונאים רשמית. הנבחרת תפתח את המפגש עם עימות מול הולנד (רביעי) עם ארנצ'ה רוס (77) ומיכאלה קרייצ'ק (91) החזקות. למחרת יפגשו הישראליות את פורטוגל וביום שישי יתמודדו מול הבריטיות של ג'ודי מארי: אלנה בלטצ'ה (54) ואן קאוטבונג (73).

קפטן נבחרת הפדרציה, ליאור מור, אמר במסיבת העיתונאים: "אנחנו משחקים בבית קשה. לכל אחת מהנבחרות יש שחקניות בכירות ביותר עם הרבה עומק. כל משחק הוא קשה אבל פתוח בייחוד שאנחנו מדברים על מפגש באילת. הצפי שלי הוא שיהיה מעניין עד הרגע האחרון". על שחקניות הנבחרת הוסיף הקפטן: "אנחנו עושים את המיט בכדי ששחר ויתר השחקניות יגיעו בצורה אופטמלית לשבוע הזה. מלבד העומס הפיזי, יש את המרכיב המנטלי. התפקיד שלנו הוא להקטין את הלחץ המנטלי ולעזור כמה שיותר במהלך המשחק. אני לא יכול להבטיח שננצח, אבל נבוא מוכנים ב-120 אחוז".

שחר פאר, שהודחה כבר בסיבוב השני באליפות אוסטרליה, סיפרה: "חזרתי מפציעה לא קלה, הגעתי מאוסטרליה עם מתיחה בשריר הירך. אי אפשר לדעת אם זה לא יפריע. אם אתאמן יותר מדי או לא אטפל בעצמי זה יכול להחמיר. לא חזרתי מאוכזבת מאוסטרליה. המשחק האחרון לא הסתיים כמו שרציתי, אבל היו לי שבעה משחקים ואפשר להגיד שבחמישה וחצי שיחקתי טוב. הדברים יותר מתחברים. הייתה לי נסיעה מאוד חיובית". פאר גם הביעה תקווה להגיע ללונדון 2012, והוסיפה: "טפו טפו טפו אני כן אהיה באולימפיאדה. יש עוד כמה שלבים בדרך".

אלופת ישראל יוליה גלושקו, שתנסה לשחזר את היכולת המצוינת מהאירוע לפני שנה, אמרה: "חזרתי קצת מוקדם מאוסטרליה, אבל אני מתאמנת כבר שבוע וחצי חזק. אני מרגישה טוב. אני אוהבת את האווירה, את הקהל ואת המגרש. יש לי זכרונות טובים מאילת. אני מקווה שזה יעזור גם השנה. אני משחקת טוב ואני מרגישה שאני יכולה לשחק ברמה של הטופ 100. אבוא ואעשה את הכי טוב שלי".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully