וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיראנדס מדהימה את ספרד: "שיחקנו כמו חיות משוגעות"

מיראנדס מהליגה השלישית עלתה לחצי גמר גביע המלך אחרי שהדיחה בדרמטיות את אספניול, ויאריאל וראסינג: "זה לא ייאמן"

מיראנדס, הקבוצה הקטנה מהליגה השלישית בספרד, ממשיכה לשגע את הספרדים, לאחר שאתמול (שלישי) העפילה לחצי גמר גביע המלך אחרי ניצחון דרמטי על אספניול. כזכור, מיראנדס הקטנה הובילה 0:2 על אספניול במשחק הראשון, אבל נכנעה 3:2 בבליץ של המארחים מה"לה ליגה" תוך שש דקות. הפעם מיראנדס היו אלה שגנבו ניצחון, עם שער בתוספת הזמן שקבע 4:4 במצטבר וסנסציה נוספת.

רוי פונטה העלה את אספניול ל-0:1 בדקה ה-47, אך פאבלו אינפנטה (67) וסזאר פרננדס קאנדה (90) השלימו את הדרמה הענקית. אינפנטה, שכבש את השער הראשון עבור הקבוצה הקטנה, הונף על כתפי האוהדים, שפרצו למגרש בסיום. אינפנטה, עובד בבנק המקומי למחייתו, אמר כי "זה פשוט לא ייאמן, לא ייאמן. נלחמנו כמו משוגעים, רצנו על המגרש כמו חיות, כולנו עבדנו יחד".

כזכור, מיראנדס כבר הדיחה בסיבובים קודמים את ראסינג סנטאנדר ואת ויאריאל מהליגה הבכירה, ואתמול, לעיני 6,000 צופים נלהבים, הסנסציה נמשכה. הפעם האחרונה שבה קבוצה מהליגה השלישית הגיעה לחצי הגמר בספרד הייתה פיגרואה ב-2002.

הקבוצה המקומית מתהדרת בשלט אייקוני שתלוי במגרש - "כאן זה אנדובה" - בפרפראזה ל"כאן זה אנפילד" של ליברפול. "חשוב שאנשים יידען למה הם צריכים לצפות כשהם מגיעים לכאן", אמר אינפנטה. עכשיו כולם יודעים.

  • עוד באותו נושא:
  • מיראנדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully