וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחיה: הישראלים ישתתפו במפגש היורו

נבו, טומרקין, שפירא בר אור, מנדל ועברי ייטלו חלק בתחרות. קאופמן: "מקווים ש-1-2 שחיינים ישיגו את הקריטריון אולימפי"

בסוף השבוע הקרוב ישתתפו בתחרויות בחו"ל נבחרות ישראליות בכל שלושת הענפים הפועלים באיגוד השחייה: שחייה אומנותית, שחייה בבריכה ושחייה במים פתוחים. שחייני ישראל הבכירים ינסו לקבוע קריטריון אירופאי ואולימפי כחלק מההכנה לאולימפיאדת לונדון.

ראשונה תתחרה מחר (חמישי) נבחרת השחייה האומנותית באליפות צרפת הפתוחה, הנערכת זו השנה השנייה, ותתקיים בסימן Make up for ever. הדואט האולימפי בהרכב אנסטסיה גלושקוב, אינה יופה ויבגניה טטלבאום, ביחד עם המאמנת הלאומית טטיאנה צים והשופטות אנה קרמר וסבטלנה קרופקין, יתחרו בדואט הטכני ובדואט הרשות.

בשישי (27.1) ייפתח בלוקסמבורג מפגש היורו, שם יתחרו שחייני ישראל הבכירים בניסיון לקבוע קריטריון אירופאי ואולימפי. השחיינים גל נבו, יעקב טומרקין, נמרוד שפירא, אלון מנדל, עמית עברי, יהונתן קופלב, אלמוג אולשטיין ויהב שחף יחד עם המאמנים ליאוניד קאופמן, חנן שטרלינג ומנו מאי יחלו בסדרת התחרויות הבינלאומיות הראשונה בשנה האולימפית. בסיום התחרות הם יישארו למחנה אימונים קצר ולאחריו ימריאו לשבדיה לגרנד-פרי השני שיערך באופסלה, שיחל שבוע לאחר מכן ב-4.2, אליהם יצטרף אמרי גניאל. מאמן נבחרת ישראל, ד"ר ליאוניד קאופמן: "השאיפה שלנו היא שלפחות שחיין אחד או שניים ישיגו במהלך התחרויות את הקריטריון האולימפי".

בענף המים הפתוחים, ישתתפו השחיינים יובל ספרא ושחר רסמן יחד עם המאמן אנדריי טוט בסבב הגביע העולמי של הפינ"א, שיחל ביום ראשון (29/1) בסנטוס, ברזיל, ובסוף השבוע הבא (4.2) בויידמה, ארגנטינה. כידוע, ב-1.4 יגיע הסבב העולמי לראשונה בהיסטוריה לאילת. מאמן הנבחרת, אנדריי טוט: "חשוב שהשחיינים שלנו יצברו ניקוד ושהנבחרת שלנו תתברג בין המדינות המובילות בתחום, על מנת להצדיק את הכבוד שזכינו לו בקיום הסבב בישראל."

בשבוע הראשון של פברואר (4-5.2) תתחרה משלחת השחייה הגדולה ביותר שיצאה אי-פעם לתחרות בחו"ל – 21 שחיינים וארבעה מאמנים – בתחרות בוארזים, פורטוגל. המשלחת תורכב משחיינים בכירים, סגל מורחב של נבחרת הנוער ונבחרת אתנה לנשים, ותכלול את השחיינים: דוד גמבורג, איתי דה לה וגה, טל חנני, ירון שגלוב ואבי כהן והמאמן חנן גלעד, שינסו לקבוע קריטריון לאליפות אירופה לבוגרים, שתיערך בחודש מאי בבלגיה, ואולי גם קריטריון אולימפי. מתן סגל, איתי גורביץ', לירן קונובלוב, ויקטור בלחסן, תומר זמיר, אור סבתיה, אורן מלכה, גיא שילון וזוהר שיקלר יחד עם המאמנים אייל גפני ומורן רבינוביץ' ינסו לקבוע קריטריון לאליפות אירופה לנוער, שאף היא תיערך בקיץ בבלגיה, והשחייניות: אליסה ציפין, נועה פלדמן, ניקול סמסוניוק, מרטינה מרקס, אפרת רוטשטיין, טל קדרון ורז דר יחד עם המאמנת ימית אבידור ייצגו את נבחרת "אתנה" לקידום נשים בספורט כהכנה לאליפות החורף של ישראל שתיערך במחצית השנייה של חודש פברואר ב"בית-איל", אשדות-יעקב. בראש-משלחת גדולה זו יעמוד חבר ההנהלה איצ'ה קרמר. אייל גפני, מאמן נבחרת הנוער של ישראל: "המטרה היא לא רק להשתתף באליפות אירופה, אלא להגיע בה לשיא הכושר ולהישגים. בשנה שעברה הייתה לנו נבחרת שליחים של בנים, ואנחנו מקווים לשחזר את ההישג גם השנה."

שחיה בוואלה! ספורט

עמוד לונדון 2012 בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully