וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 25.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* ג'ונתן האוסון, קשרה של לידס, עזב את הקבוצה כדי לחתום על חוזה לשלוש שנים וחצי בנוריץ' סיטי.

* החלוץ הארגנטינאי הרנן בארקוס עזב את קיטו כדי לחתום בפלמייראס. בארקוס מסיים את הקדנציה בקיטו עם 38 שערים.

* ברסט הצרפתית צירפה את הקשר ההתקפי אלכסנדר אלפונס, שעוזב את פ.צ. ציריך כדי לחתום על חוזה לשנתיים וחצי בקבוצתו של עדן בן בסט.

* אבל רסינו (51) מונה רשמית למאמנה החדש של גרנאדה והוא יחליף בתפקיד את פברי גונזאלס. הקבוצה הספרדית מדורגת במקום ה-18 ומתחת לקו האדום.

* חוסה מנואל פינטו, שוערה המחליף של ברצלונה האריך את חוזהו אצל הקטאלנים עד 2013.

* החלוץ הטורקי מבלוט ארדינג עזב את פריס סן ז'רמן כדי להצטרף לראן תמורת שמונה מיליון יורו.

* אמאורי עוזב את יובנטוס ומצטרף לפיורנטינה, ששילמה תמורתו 500 אלף יורו. החלוץ הברזילאי שלא מצא את עצמו אצל הגברת הזקנה ולא השתתף במשחק אחד מאז שחזר מהשאלה בפארמה, ינסה למצות את הפוטנציאל שלו כעת.

* ק.פ.ר אישרה שהיא החתימה את המגן השמאלי טאייה טאיוו, 26, ממילאן, שיושאל עד תום העונה. השחקן היה מועמד גם לארסנל. עבור ק.פ.ר אלו חדשות חיוביות, אחרי שכנראה איבדו את הנריקה מסאו פאולו, שבינתיים לא מקבל רישיון עבודה באנגליה.

שמועות

* על פי הדיווחים ב'אס', יובנטוס וסביליה הגיעו לסיכום על העברתו של מרטין קאסראס למועדון האיטלקי. האורוגוואי בן ה-24 יגיע בהשאלה.

* עדיין ביובה, הגברת הזקנה מצטרפת לנאפולי ופיורנטינה שמחזרות אחרי אנטוניו קאנדרבה. קשרה של אודינזה מושאל לצ'זנה ועשוי להגיע למוליכה.

* בלמה הארגנטינאי של פאלרמו מאורו סטו אמור להצטרף בהשאלה לליל.

* על פי הדיווחים באיטלקיה, אינטר ופארמה הגיעו לסיכום לגבי העברתו של הקשר הקנייתי מקדונלד מריגה, שיעבור לקבוצה שבה שיחק בין 2008 ל-2010.

* נשיא ליל אישר שהקבוצה הצרפתית קיבלה הצעה מפנרבחצ'ה: 13 מיליון יורו על מוסא סו. "סכום ההעברה נסגר", אמר נשיא ליל, "יש רק עוד כמה סעיפים לסגור בחוזה".

* עד כמה שזה מאוס להזכיר את השם שלו בידיעת ההעברות, אין ברירה: חלדון אל מובארק, יושב ראש מנצ'סטר סיטי, התייחס לעתידו של קרלוס טבס, ואמר שהוא לא יימכר בזול, על אף הצרות של הארגנטינאי עם סיטי: "כרגע נראה שמילאן היא לא אופציה עבור טבס. במקום שמר גליאני יברך את נציגיו של טבס על סגירת העסקה, כדאי שמילאן ידברו איתנו".

* אסטבן גראנרו הכחיש את הדיווח על מעבר אפשרי לליברפול: "אני מחויב ב-100 אחוז לריאל מדריד".

מה קרה אתמול בשוק ההעברות העולמי?

העברות בעולם - דיווח יומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully