וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליבלנד הפסידה למיאמי, 6 נקודות לכספי, 35 לבוש

לברון היה רדום מול קליבלנד, כספי הצליח לקלוע רק 6 נקודות, ומיאמי ניצחה את הקאבס 85:92 עם 35 נקודות של כריס בוש

נראה כאילו זה קרה לפני 100 שנה, אבל עד לא מזמן מפגש של לברון ג'יימס מול קליבלנד הסעיר את כל הספורט האמריקאי. עכשיו נדמה שגם המלך עצמו מגיע אדיש למשחק מול קבוצתו לשעבר, ומי שנאלץ לככב במדי מיאמי הלילה ((רביעי) היה כריס בוש, שעם 35 נקודות הוליך את ההיט לניצחון 85:92 על הקאבס. עומרי כספי קלע 6 נקודות ב-18 דקות עבור המפסידים, בעוד ערב לא מרשים במיוחד עבור הפורוורד הישראלי, שגם רשם 4 איבודי כדור. קליבלנד עם הפסד רביעי ברציפות.

קליבלנד עשתה לא מעט צרות למיאמי לאורך המשחק ונשארה קרובה וצמודה לסגנית האלופה, אבל כריס בוש השתלט על העניינים ברבע האחרון, קלע 17 נקודות מתוך ה-35 שלו והבטיח את הניצחון לקבוצתו, גם ביום שבו לברון ג'יימס מתקשה. בוש קלע ב-10 מ-16 מהשדה, צלף 14 מ-14 מהעונשין, והוסיף 7 ריבאונדים.

מיאמי (עדיין בלי דווין וויד, שאמור לחזור בקרוב, ושבלעדיו חבריו מחזיקים במאזן 1:7) נראתה מפוזרת מעט, ורשמה 18 איבודי כדור שהובילו ל-22 נקודות של קליבלנד.

מנגד גם הקאבס רשמו 22 איבודים ואיבדו את כל הזדמנויות שניתנו להם. לברון סיים עם 18 נקודות (בלבד?) ב-8 מ-21 מהשדה ורק 1 מ-4 מהעונשין ו-5 איבודים. נוריס קול הוסיף 10 למיאמי.

בשורות הקאבס, עומרי כספי ממשיך לפתוח בחמישייה, אבל הלילה שיחק 18 דקות בלבד (6 דקות ברבע הראשון, 4 דקות ברבע השני, 8 דקות ברבע השלישי, 0 ברבע הרביעי). כספי סיים את המשחק עם 6 נקודות בלבד (3 מ-5 מהשדה), בלי ריבאונדים, בלי אסיסטים, עם חטיפה אחת ו-4 איבודי כדור. קיירי אירווינג הוליך את קלעי קליבלנד עם 17 נקודות.

צפו בתקציר המשחק

לכל שאר משחקי הלילה ב-NBA

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully