וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב סיימה את העונה הסדירה ראשונה

הצהובים התגברו על ההפסד האחרון וניצחו בקלות 0:3 את מ.כ. נווה שאנן חיפה. מכבי הוד השרון ניצחה את המעפיל חדרה 1:3

אחרי ההפסד ביום שישי לקבוצת המעפיל חדרה, מכבי תל אביב הצליחה לשכוח מעט מהטראומה הזו אחרי השלימה ניצחון 14 בליגת העל וסיימה את העונה הסדירה כצפוי במקום הראשון. הדאבליסטית הצהובה ניצחה במרכז הרב 0:3 את מ.כ. נווה שאנן חיפה אחרי שהפעם המאמן זהר בר נצר ויתר על שינויים מפתיעים בהרכב והעלה את הסגל הבכיר שלו לפרקט.

הצהובים דרסו את האורחים בקצב מהיר 9:25 במערכה הראשונה, לא עצרו בשנייה (12:25), אך המערכה השלישית הייתה צמודה יותר. חיפה לא ויתרה כשמכבי תל אביב שמרה על יתרון קטנטן 10:11. הפער צמח ל-12:16 אבל הקבוצה של וובה טודורוב צימקה ל-19:17. מכאן מכבי תל אביב סגרה עניין וניצחה 22:25.

"אנחנו רוצים להריץ את השישייה החזקה לקראת המשחקים עם אולימפיאקוס, פתחנו את המשחק חזק ונלחמנו על כל כדור", סיכם בר נצר באתר איגוד הכדורעף. נווה שאנן/חיפה תשחק בבית התחתון והיא הקבוצה היחידה שמסיימת את העונה הסדירה ללא ניצחון. אלכסנדר מורנו הקולמביאני סיים את המשחק עם 13 נקודות כשהוא מסיים 12 מתוך 17 הכדורים שהגיעו אליו בהתקפה. גנדי סוקולוב ושון פייגה הוסיפו 9 נקודות כל אחד. זיו גוטמן עם 12 נקודות וגנדי ויאל 11 בלטו בנווה שאנן.

מכבי הוד השרון אירחה את הפתעת המחזור האחרון המעפיל חדרה, שניצחה כאמור את מכבי תל אביב לפני שלושה ימים וגם הפתיעה את הפועל כפר סבא מוקדם יותר העונה, אבל הפעם זה נגמר ב-1:3 לקבוצה שמסיימת את הליגה הסדירה במקום השני. במעפיל חדרה אולג סטבניצ'וק קיבל מנוחה, ככל הנראה לקראת משחק הגביע עם הפועל ירושלים בשישי וגם ה-MVP של הקבוצה רביב שחר ירד אל הספסל במהלך המערכה השנייה. בשתי המערכות הראשונות, הוד השרון ניצחה 21:25 ו-20:25, כשבמערכה הבאה המגמה התהפכה. הצוות של יניב בר נצר הקטין ל-2:1 אחרי 25:27, אבל במערכה הרביעית המארחים סגרו סיפור עם 14:25 חד צדדי. הבשורות הטובות בהוד השרון הגיעו מאלניס פאלומינו, שסיים ערב יעיל בהתקפה עם 18 נקודות וזאת לאחר תקופה לא טובה.

במפגש הכנה לקראת רבע גמר גביע המדינה נפגשו בנעמן הפועל מטה אשר/עכו וא.ס. רמת השרון, כשהקבוצה מהמקום השלישי ניצחה 0:3. האורחים פתחו ללא דמיטרי נאדופטה הפצוע ויכולת סבירה של אלי אפרתי בהתקפה (15 נקודות) לא ממש הספיקה. האדומים שלטו במשחק וחגגו ניצחון עם 12:25, 21:25, 16:25 ודאבל בעונה הסדירה על הקבוצה של אורי שפירא.

הפועל כפר סבא ניצחה בחוץ 1:3 את הפועל ירושלים. הקבוצה מהשרון פתחה את המשחק ללא סבסטיאן פחרז שסובל מפציעה וגיא בן גל. בנוסף אליהם, גיא אביגדורוב מושבת בגלל קרע חלקי בשריר התאומים ואת הרכב הטלאים, הפועל ירושלים ידעה לנצח במערכה הראשונה 23:25. במערכה השנייה המשחק של הכפר סבאים הפך להיות מעט יותר מסודר. סלבה ברקל סיפק מטרייה האווירית ליד הרשת כשהוא מסיים עם דו ספרתי בקיל בלוק וכפר סבא השוותה ל-1:1 בתוצאה 23:25. משם הדרך הייתה קלה יותר והניצחון של הירוקים הושג עם 13:25 בשלישית ו-18:25 קלילי ברביעית.

בימים הקרובים תתפרסם תכנית המשחקים לבית העליון ולבית התחתון שיפתחו בשבוע הבא. בשבת יערכו משחקי רבע גמר גביע המדינה: רמת השרון - הפועל מטה אשר/עכו, מ.כ. נווה שאנן/חיפה - מכבי תל אביב, הפועל כפר סבא - מכבי הוד השרון והמעפיל חדרה-הפועל ירושלים (שישי).

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully