וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס עלתה לחצי גמר הגביע

הביאנקונרי ניצחו 0:3 את רומא ויפגשו את לאציו או מילאן. מיראנדס מהליגה השלישית בספרד עלתה לחצי גמר גביע המלך

יובנטוס הצליחה לשמור על המקום הראשון בליגה האיטלקית גם במחזור האחרון, לאחר שרשמה ניצחון 0:2 בשבת בחוץ על אטאלנטה. הערב (שלישי) הראו הביאנקונרי שהם מתכוונים ללכת על כל התארים. הגברת הזקנה הביסה 0:3 את רומא משערים של עמנואלה ג'אקריני, הנסיך אלסנדרו דל פיירו ועצמי של סימון קיאר. הזברות יפגשו בחצי הגמר את המנצחת בין לאציו למילאן, שייפגשו מחר.

הביאנקונרי עלו ליתרון כבר בדקה השישית כשכדור עומק של סטפן ליכשטיינר מצא את עמנואלה ג'אקריני, לאחר טעות בהגנת רומא והקיצוני בן ה-24 שהגיע בקיץ מצ'זנה, בעט מצוין פנימה את ה-0:1. בדקה ה-30 הצליחה יובה לכבוש את השער השני, כשהפעם הכובש היה לא אחר מאשר אלסנדרו דל פיירו האגדי, שניסה להכניס כדור עומק שחזר אליו והוא בעט מ-18 מטר למשקוף ופנימה בדרך ל-0:2. אם זה לא הספיק ללואיס אנריקה, אז בדקה ה-69 הוא איבד גם את אריק לאמלה שהורחק. בדקה ה-90 כבשה יובה את השלישי כשמסירת רוחב של פאביו קוואליירלה לאלסנדרו מאטרי מצאה דווקא את סימון קיאר והבלם הדני בעט לשערו שלו וקבע 0:3.

* מיראנדס מהליגה השלישית הצליחה להמשיך להדהים את כל המדינה כשעלתה לחצי הגמר לאחר 1:2 סנסציוני על אספניול, לאחר שחזרה מפיגור 1:0. מיראנדס סיימה עם הקבוצה מברצלונה ב-4:4 בסיכום שני המשחקים ועלתה למעשה בזכות שערי חוץ, בעקבות ההפסד 3:2 במשחק הראשון. רוי פונטה העלה את אספניול ל-0:1 בדקה ה-47, אך פאבלו אינפנטה (67) וסזאר פרננדס קאנדה (90) השלימו את הדרמה הענקית. בחצי הגמר תפגוש מיראנדס את המנצחת בין מאיורקה לאתלטיק בילבאו, שניצחה 0:2 במשחק הראשון.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully