וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פרינס פילדר עובר לדטרויט טייגרס

24.1.2012 / 22:36

אחד השמות החמים של הפגרה ינחת כנראה בעיר המכוניות ל-9 שנים תמורת 214 מיליון דולר. פוסאדה פרש, לינסקאם חתם

שני שחקנים חופשיים גדולים הסתובבו בפגרה הנוכחית ב-MLB. הראשון, אלברט פוחולס, כבר סגר מזמן את תנאיו ועבר ללוס אנג'לס איינג'לס. השני, פרינס פילדר, החליט הלילה (שלישי) להצטרף ככל הנראה לאלופת ה-AL מרכז המכהנת דטרויט טייגרס. פילדר בן ה-27, הצהיר עוד במהלך העונה שעברה שהוא יעזוב את מילווקי, בה שיחק בשבע עונותיו הראשונות בליגה. לאחר שנדמה היה שדווקא סגנית האלופה טקסס, לצד וושינגטון וסיאטל הן המובילות במרדף אחרי הסלאגר, דווקא עיר המכוניות היא זו שתהנה משירותיו של השחקן, אשר על פי הדיווחים צפוי לחתום על חוזה מפלצתי של 214 מיליון דולר לתשע עונות.

פילדר שמחזיק ב-230 הומראנים, 656 הכנסות רצים ו-28.2 אחוזי חבטה לאורך הקריירה, צפוי להיות הכוח המשמעותי של דטרויט השנה, כשהחתמתו בהחלט תרומם את מצב הרוח בקבוצה, שדעך קשות לאחר שבדטרויט התבשרו בשבוע שעבר שויקטור מרטינז הולך להחמיץ את כל העונה. על פי השמועות, הטייגרס לא יסתפקו בפילדר והם מעוניינים להחזיר גם את ג'וני דיימון, ששיחק בקבוצה לפני שעבר לטמפה ביי.

כפי שכבר היה ידוע מזה כשבועיים, חורחה פוסאדה, התופס הותיק של ניו יורק יאנקיז, הודיע היום באופן רשמי על פרישה מהמשחק. במסיבת עיתונאים מרגשת, כשהוא לצד אישתו ושני ילדיו, אמר פוסאדה, שהעביר את כל 17 עונותיו בליגה במדי היאנקיז ואף זכה בארבע אליפויות: "זה יום אמוציונלי עבורי. מאז שהייתי ילד קטן אני זוכר שכל מה שרציתי לעשות היה לשחק בייסבול אצל היאנקיז. זכיתי לחיות את החלום. תמיד אהיה יאנקי".

אחרי פגרה מלאת דאגות במפרץ, טים לינסקאם וסן פרנסיסקו הגיעו היום סופסוף להסכם חדש, במסגרתו יקבל המגיש 40.5 מיליון דולר בשנתיים הקרובות. בכך נמנעו שני הצדדים מהגעה לבוררות. ועוד החתמה אחרונה: קודי רוס, אחד מכוכבי האליפות של סן פרנסיסקו לפני שנתיים, שלפני כן ומאז לא עשה יותר מדי, עזב את הענקים והצטרף לקבוצה המתחדשת/ מתפרקת בבוסטון.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully