וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: ויקטור מרטינז עלול להחמיץ את כל העונה

18.1.2012 / 10:05

מכה לדטרויט, שהאולסטאר שלה קרע רצועות בברך שמאל. אלסבורי, המלס ואית'ייר חידשו חוזים, לינסקאם ואורטיז לא

לזה אף אחד לא ציפה בעיר המכונית. קבוצת דטרויט טייגרס אישרה אתמול (שלישי) שלכוכב והאולסטאר שלה, ויקטור מרטינז, יש קרע ברצועות ברך שמאל כתוצאה מאימוני הפגרה והוא עלול להחמיץ את העונה כולה. מרטינז, שהצטרף לטייגרס בתחילת הוענה שעברה, חבט בעונה החולפת ב-33 אחוזים, 12 הומראנים ו-103 הכנסות רצים. יחד איתו, זכו הטייגרס בקלילות באליפות ה-AL מרכז, לפני שהפסידו בפלייאוף לטקסס ריינג'רס. "לא הייתי קורא לזה הרסני", אמר הנשיא והג'נרל מנג'ר דייב דומברוסקי, "זו מכה כואבת. נצטרך להרים את עצמנו ולהמשיך".

גם בקבוצתו הקודמת של מרטינז, בוסטון, מתעסקים בפצועים, אחרי שקרל קרופורד עבר ניתוח בזרועו השמאלית. האאוטפילדר, שמנסה להתאושש מעונת בכורה איומה בעיר השעועית, עלול להחמיץ את יום הפתיחה, שייערך ב-5/4 מול דטרויט. הג'נרל מנג'ר החדש של הגרביים, בן צ'רינגטון אמר: "זו לא פציעה רצינית מדי והוא יהיה איתנו במשך רוב השנה".

בבוסטון, כמו בשאר הליגה, עסקו בימים האחרונים בהחתמות הכוכבים, רגע לפני שנסגר החלון ומגיעה הבוררות. הרד' סוקס הגיעו להסכם עם ג'קובי אלסבורי, שחקן הקאמבק של העונה שעברה והוא ירוויח קצת יותר משמונה מיליון דולר בעונה הקרובה. מי שלא הגיע לסיכום עם הקבוצה הוא דייויד אורטיז, שמצבו לא ברור כעת. כאמור, גם בקבוצות אחרות עסקו בהחתמות. קול המלס יישאר מגיש בפילדלפיה לעוד עונה תמורת 15 מיליון דולר ואנדרה אית'ייר הנפלא ימשיך עונה נוספת בלוס אנג'לס דודג'רס תמורת 10.95. מי שלא הגיע להסכם עם הדודג'רס הוא האס קלייטון קרשאו, שדורש כרגע 10 מיליון דולר, בעוד שבקבוצה מוכנים להציע 6.5 בלבד. פבלו סנדובל זכה לחידוש חוזה יפה מסן פרנסיסקו, כשירוויח מעט יותר מ-17 מיליון דולר בשלוש השנים הקרובות, אלא שגם אצל הענקים מהמפרץ לא הכל שמח, כשכוכב הקבוצה טים לינסקאם לא הגיע להסכם. הוא דורש 21.5 מיליון דולר לעונה, בקבוצה הציעו בתגובה 17 מיליון.

האלופה סנט לואיס קרדינלס הגיעה לביקור בבית הלבן. בלטו בהיעדרם: המנג'ר הפורש טוני לה רוסה והכוכב שעזב ללוס אנג'לס, אלברט פוחולס. אחרי שהנשיא ברק אובמה הזכיר להם שהוא אוהד דווקא של שיקגו וויט סוקס, הוא התפנה לומר לקבוצה: "הספורט הזה כבר ראה הכל, אבל פעם בכמה זמן קורה בו משהו שאף אחד עוד לא ראה וזו הסיבה שיש לי את העונג לעמוד כאן עם הקבוצה שעשתה את הקאמבק הגדול בהיסטוריה". הקרדינלס העניקו לנשיא את חולצת הקבוצה עם שמו והספרה "44", שמציינת את העובדה שאובמה הוא הנשיא ה-44 של ארצות הברית.

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully