וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פליפ סונדרס פוטר מוושינגטון

הקבוצה הגרועה בליגה, שניצחה פעמיים בלבד ב-17 משחקיה הראשונים, מאסה במאמן בן ה-56. עוזרו, רנדי וויטמן, יחליפו

חמישה שבועות חלפו מאז יצאה לה לדרך עונת ה-NBA, והערב (שלישי) קיבלנו את המאמן השני שהולך הביתה: מדובר בפליפ סונדרס, האיש שעמד בראש המערכת הלא ממש מתפקדת של וושינגטון. פתיחת העונה המזעזעת של הוויזארדס, שניצחו פעמיים בלבד והפסידו לא פחות מ-15 משחקים, הביאו את ראשי המועדון לפטר את המאמן בן ה-56. מי שיחליפו בתפקיד, לפחות באופן זמני, הוא עוזר המאמן רנדי וויטמן (52), שאימן את קליבלנד בין השנים 1999 ו-2001, והעביר עונה נוספת כמאמן ראשי במינסוטה ב-2007/08.

סונדרס, שהצטרף לוויזארדס בקיץ 2009 וחתם על חוזה לשלוש עונות תמורת 18 מיליון דולר, אך עד כה המאזן שלו בעיר הבירה עומד על 130:51. וושינגטון פתחה את העונה הנוכחית עם שמונה הפסדים רצופים, כאשר מעבר לכישרון הדל בסגל הקבוצה נאלץ המאמן להתמודד גם עם לא מעט בעיות אישיות בינו ובין השחקנים, בפרט עם אנדרי בלאץ' וג'בייל מגי. הקש ששבר את הנהלת הקבוצה היה כנראה המשחק האחרון, בו הובסה וושינגטון לפילדלפיה 103:83 לאחר שפיגרה 62:32 במחצית.

"הרגשנו שהקבוצה שלנו לא הגיבה ואנחנו מצפים שרנדי יספק קול אחר בחדר ההלבשה ופילוסופיה אחרת", אמר נשיא המועדון אנרי גרנפלד. וויטמן עצמו הוסיף: "התקשנו העונה, אבל ראינו גם פוטנציאל גדול מחלק מהשחקנים שלנו וניצוצות לדברים שאנחנו יכולים להשיג כקבוצה".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully