וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דורטמונד: מריו גצה ייעדר בין 6-8 שבועות

קשר האלופה סובל מפציעה במפשעה, אך אמור לחזור לקראת המשחקים המכריעים בליגה. "מקווה לחזור לעצמי מהר", אמר

דורטמונד תיאלץ להמשיך במאבק האליפות ללא מריו גצה, לפחות נכון לבינתיים. הקשר המצוין בן ה-19, שלא נטל חלק ב-1:5 על המבורג ביום ראשון האחרון, נפצע במפשעה כבר בחודש דצמבר והוא אמור להיעדר בין שישה לשמונה שבועות. בכך יחמיץ קשר נבחרת גרמניה לפחות שישה משחקי ליגה וגם את רבע גמר הגביע של הקבוצה ויוכל להתחיל בתהליך שיקום רק בעוד שבועיים.

"החדשות האלה הן קשות מאוד בשבילנו", אמר יו"ר דורטמונד מיכאל צורק, "נהיה חייבים להתמודד עם זה בצורה הכי טובה שיש. אני מקווה שמריו יתאושש מהר ויוכל לחזור ולשחק בהמשך הסיבוב השני וכמובן לקראת היורו. אבל עוד לפני כן, הוא יחסר לנו מאוד". גצה אמור להחמיץ רק משחק אחד עם הנבחרת, ידידות מול צרפת ב-29 בפברואר בברמן. יחד עם זאת, אוהדי דורטמונד יכולים להיות רגועים כיוון שגצה אמור להיות כשיר לחלוטין לקראת המשחקים הקריטיים מול באיירן מינכן, שאלקה ומנשנגלדבאך. גצה כתב בטוויטר שלו: "מקווה לחזור לעצמי במהרה". מאמן דורטמונד יורגן קלופ אמר: "מריו יודע שנחכה לו. הדבר הכי חשוב זה שהוא יבריא במהרה".

אגב, דורטמונד נמצאת במקום השני בליגה עם 37 נקודות, כמו באיירן מינכן המוליכה ושאלקה השלישית. בשבת הקרובה היא תארח את הופנהיים.

כדורגל גרמני בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully