וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות אפריקה: גינאה המשוונית עלתה לרבע הגמר

אחת המארחות הדהימה את סנגל עם 1:2 בזכות שער בתוספת הזמן של רנדי ושלחה את סו, בה וסיסה הביתה. לוב-זמביה 2:2

איזו דרמה ענקית קיבלנו הערב (רביעי) באליפות אפריקה. המחזור השני בשלב הבתים נפתח עם שני משחקים, כשהשני סיפק סנסציה ענקית, בה הצליחה גינאה המשוונית לנצח 1:2 את סנגל ולשלוח אותה הביתה. לוב וזמביה נפרדו ב-2:2 במשחק הראשון, ששיפר את סיכויים של הזמבים להמשיך הלאה.

לוב - זמביה 2:2

עמנואל מאיוקה וחבריו חלמו להמשיך ולשפר את מאזן הנקודות שלהם לשש, אך בקושי סחטו תיקו מלוב. זמביה סיימה ב-2:2 מול לוב במשחק שנדחה בלמעלה מחצי שעה בשל גשם שהציף את המגרש. זמביה עם ארבע נקודות, לוב תחפש נקודות ראשונות מול סנגל. אחמד סעד אוסמן הלובי כבש צמד, מאיוקה וסמיר עבוד כבשו לזמבים.

לוב עלתה ליתרון מפתיע כבר בדקה הרביעית כשמסירת עומק מצוינת של וואליד מח'אדב מצאה את אחמד סעד אוסמן, שהכניע בקלות את קנדי מווין בדרך ל-0:1. זמביה הצליחה לאזן בדקה ה-29 כשהגבהה של ריינפורד קלאבה מצאה את עמנואל מאיוקה, שבעט וניצל טעות קשה של שוער לוב סמיר עבוד בדרך ל-1:1. אחמד סעד אוסמן כבש גם את השני של לוב והעלה אותה ליתרון במהלך אישי נהדר לאחר שקיבל מסירת רוחב ובעט מ-10 מטר לקורה ופנימה כדי לקבוע 1:2. אך הזמבים לא ויתרו ואיזנו בדקה ה-54 עם בעיטה מהאוויר של סמיר עבוד לאחר מספרת של עמנואל מאיוקה.

גינאה המשוונית - סנגל 1:2

גינאה המשוונית רשמה את אחת הסנסציות הגדולות בהיסטוריה של אליפות אפריקה, כשניצחה 1:2 את סנגל החזקה ושלחה אותה הביתה כבר בשלב הבתים, בעוד היא עצמה הבטיחה את הכרטיס לרבע הגמר. דויד אלבארס כבש את לגינאה המשוונית את שער הניצחון הדרמטי בתוספת הזמן וקבע את ההפתעה הענקית. רנדי העלה את גינאה המשוונית ל-0:1 בדקה ה-62 לפני שחלוץ ליל מוסא סו איזן בדקה ה-89. אלא שאז הגיע שער הניצחון המדהים בתוספת הזמן.

כל הדיווחים והכתבות באליפות אפריקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully