וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "בואו נעזוב את פפה"

מאמן ברצלונה שלח מסר לאוהדים לפני הגומלין מול ריאל מדריד (ד', 23:00, ספ' 1, 1HD). ראמוס: ”אלך עם מוריניו עד המוות”

בפעם החמישית העונה, ברצלונה וריאל מדריד פוגשות זו את זו, ושוב אנחנו ברגעי מאני טיים. אחרי הניצחון 1:2 של הקטאלנים בשבוע שעבר, אלופת אירופה תנסה להשלים את הסיפור ולהעפיל לחצי הגמר בגביע המלך (רביעי, 23:00, ספורט 1 ו-1HD) כדי להדיח את הזוכה בתואר מאשתקד. ז'וזה מוריניו, שנתקל השבוע לראשונה בערעור מעמדו עם שריקות הבוז מהקהל והעימות המתוקשר עם סרחיו ראמוס ינסה מנגד לנצח לראשונה העונה במפגשי הקלאסיקו.

צ'אבי ישווה את השיא של סגארה

בברצלונה נערכים למפגש העשירי מול ריאל מדריד תוך שנה, אבל גם הם מבינים שהם נמצאים עם רגל וחצי בשלב הבא לאחר הניצחון בברנבאו. מי שינצל את ההזדמנות הזו מבחינה סטטיסטית הוא צ'אבי, שישווה את שיאו של חואן סגארה, שכיכב בקבוצה בשנות ה-50 וערך 31 הופעות בקלאסיקו במדי ברצלונה.

במסיבת העיתונאים, ביקש פפ גווארדיולה מאוהדי ברצלונה להימנע מהתעסקות עם פפה, שדרך על מסי במשחק הראשון. "בואו נעזוב את פפה", ביקש המאמן. "אם המאמן שלו ירצה שהוא ישחק, אז תנו לו לשחק ואני מקווה שזה יהיה הדבר הטוב ביותר לכולם. אני מקווה שמה שקרה עם פיגו לא יחזור על עצמו מכיוון שהאוהדים של המועדון מתחרטים על מה שקרה". גווארדיולה כמובן מדבר על מעברו המתוקשר על פיגו לריאל מדריד, מה שגרר זריקת ראש חזיר ובקבוקי אלכוהול לעברו.

"אם זה יקרה שוב, זה יעיד על כך שלא למדנו שום דבר ושאנחנו לא המועדון שאנחנו צריכים להיות. זה יכאב יותר מאשר אם נודח". על המשחק עצמו, אמר המאמן: "אני לא רוצה שאף אחד יחשוב שניצחנו מכיוון שהמשחק יהיה צמוד מאוד ולשתי הקבוצות תהיה הזדמנות לעלות עד הדקה האחרונה. אם ננסה לשמור על התוצאה מהמשחק הראשון, הם ידיחו אותנו".

ובינתיים בקבוצה הודיעו כי השוער המחליף פינטו, ששיחק רק ב-11 משחקים מאז שהצטרף מסלטה ויגו לפני ארבע שנים, האריך את החוזה שלו בקבוצה לעונה וחצי. "זה נהדר להמשיך בקבוצה", אמר. "זה רגע מיוחד מאוד בשבילי ועבור המשפחה שלי שנהנית".

גווארדיולה יצטרך להסתדר ללא סיידו קייטה שנמצא באליפות אפריקה. פדרו חזר לעניינים בניצחון על מלאגה בסוף השבוע אבל הוא לא אמור לפתוח שכן ססק פברגאס, ליאונל מסי ואלכסיס סאנצ'ס יעלו.

הרכב משוער, ברצלונה: פינטו, דני אלבס, ג'רארד פיקה, קרלס פויול, אריק אבידל, צ'אבי, סרחיו בוסקטס, אנדרס אינייסטה, ליאונל מסי, ססק פברגאס, אלכסיס סאנצ'ס.

פפה מתנדנד בהרכב, מוריניו לקוני

כרגע נראה שהמשחק הוא הדבר האחרון שמעניין את הבלאנקוס. אחרי שנשיא המועדון פלורטינו פרס דרש הבהרות מראמוס לגבי הדברים שאמר למאמן ז'וזה מוריניו, התייחס המאמן היום לכל האירועים האחרונים. כשנשאל האם יעזוב את ריאל מדריד בסוף השנה אמר הפורטוגלי במסיבת העיתונאים המאוד לא תקשורתית שהעביר, אמר: "אני אמרתי את זה? תשאלו את החברים שלכם". לאחר מכן, העביר המיוחד את כל מסיבת העיתונאים עם תשובות כמו "אני לא יודע", או "תשאלו אנשים אחרים, לא אותי". כשכבר אמר משהו רציני, מוריניו הגיב לשאלות האם פפה ישחק מול ברצלונה ואמר: "אם הוא יהיה מוכן מבחינה פיזית, אז הוא ישחק בלי שום ספק. גם הוא וגם לסאנה דיארה בספק. רק ביום המשחק נחליט לגביהם".

מוריניו נשאר אופטימי ואמר: "לקבוצה שלי יש סיכוי לעלות לחצי הגמר, אבל אנחנו יודעים נגד איזו קבוצה אנחנו משחקים ועם איזו תוצאה אנחנו מגיעים". המיוחד התייחס לשאלה האם זו תקופה קשה מבחינתו בתפקיד: "אנחנו מובילים בחמש נקודות את הקבוצה שכולם אומרים שהיא הכי טובה, זה אומר שאנחנו עושים דברים לא רעים כל כך. אין לנו כל כך הרבה בעיות כמו שכולם אומרים". מוריניו דחה את הטענות על מחנאות בחדר ההלבשה.

מי שהיה בלב המריבה הוא המגן/בלם סרחיו ראמוס, שהתייחס לטענות לפיהן התעמת עם מוריניו ואמר: "לאורך כל הקריירה שלי, מעולם לא הראיתי חוסר כבוד למאמן כל שהוא, למרות דברים שנאמרו לי ולא הגבתי. אני מקווה לסגור את כל הפרשה הזו. אני רוצה להמשיך הלאה. אני והמאמן לא רבים, אלא חולקים אינטרסים משותפים ונלך איתם עד המוות".

עדיין לא ברור עם איזה מערך יבחר מוריניו לעלות למשחק, אחרי שהחליט בשבוע שעבר להפתיע ולפתוח עם האמיט אלטינטופ כמגן ימני. פפה שלא שיחק נגד בילבאו בליגה ולא התאמן ביום שני אמור להיות כשיר, ומוריניו עשוי לפתוח איתו במרכז ההגנה. גם לסאנה דיארה ואסטבן גראנרו לא התאמנו, אבל הראשון אמור גם הוא לפתוח בצירוף שני קשרים נוספים, צ'אבי אלונסו ופאביו קואנטראו. סמי חדירה לא כשיר.

הרכב משוער, ריאל מדריד: איקר קסיאס, אלברו ארבלואה, סרחיו ראמוס, רפאל וראן, מרסלו, לסאנה דיארה, צ'אבי אלונסו, פאביו קואנטראו, גונסאלו היגואין, קארים בנזמה, כריסטיאנו רונאלדו.

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully