וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני עשוי להתפטר מתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל

24.1.2012 / 0:00

יו"ר האיגוד הנוכחי יקיים מסע"ת לפני ישיבת הנהלת האיגוד בה הוא צפוי להיות מודח ולהיות עד למינויו של אבנר קופל במקומו

יו"ר איגוד הכדורסל שי שני הודיע הערב (שני) כי יערוך מסיבת עיתונאים בה ימסור הודעה אישית ביום רביעי, לפני ישיבת הנהלת איגוד הכדורסל בה הוא אמור להיות מודח מתפקידו. על פי ההערכות שני צפוי להודיע על התפטרותו מתפקיד יו"ר איגוד הכדורסל ולהטיח האשמות קשות במי שהיו עד לא מזמן חבריו לדרך, חברי סיעת הפועל, שהחליטו לתמוך במועמדותו של אבנר קופל, ותומכים בהדחת שני מהתפקיד.

כזכור, חברי סיעת הפועל בחרו באבנר קופל כמועמדם לתפקיד יו"ר האיגוד בבחירות שהיו אמורות להערך בחודש מאי, אך לאחר מכן החליטו להדיח את שני בהצבעה בתוך הנהלת איגוד הכדורסל. בישיבה שמתוכננת ביום חמישי צפוי רוב להדחתו של שני ולמינויו של קופל לאחר ששני שליש מחברי סיעת אליצור החליטו לתמוך גם כן בקופל, בנוסף לחברי סיעת בית"ר. בכך צפוי קופל לזכות בלמעלה מ-60 אחוז מהקולות.

שני ניסה בתחילה לבצע מהלך שיעצור את הדחתו, ובין המהלכים שנשקלו היו שינוי התקנון שמאפשר להנהלת האיגוד להדיח את היו"ר הנוכחי, אך ישיבת האסיפה הכללית של האיגוד, שרק באפשרותה לשנות את התקנון, נקבעה למועד מאוחר יותר. כמו כן נבחנה אפשרות לדחות את הישיבה על ידי דיון ארוך, אך נראה כי גם זה ירד מהפרק בשלב זה.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully