וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי ראשון לציון ניצחה 24:27 את רמת השרון

האלופה התקשתה, אבל הצליחה לחזור מפיגור 14:12 במחצית. רושקה, רוזנטל ונאמן כבשו 6 כ"א. מכבי ת"א ניצחה באשדוד

שלושה משחקי השלמה מהמחזור השישי בליגת ווינר נערכו הערב (שני). מכבי ראשון לציון פתחה את סדרת המשחקים כשאירחה את א.ס. רמת השרון. הלך לה קשה, אבל היא ניצחה בסוף 24:27, לאחר שהייתה בפיגור 14:12 בסיום המחצית הראשונה. חמש דקות לסיום המשחק יואב נאמן השווה ל-24:24, נדב רובין העלה את הצהובים ליתרון ומשם ביססו עופר לוזון ואמיר לנגליב את התוצאה הסופית. בר מסורי כבש 9 שערים לרמת השרון והיה המצטיין.

"שילמנו את המחיר על הניצחון בדרבי, ופחדתי מזה. מה שאפשר לקחת זה את האופי בסוף והניצחון ולהמשיך הלאה", סיכם יו"ר מכבי ראשון לציון יוסי גבע. אריאל רוזנטל, שניצח ביום שישי בדרבי את אחיו יוני מהפועל ראשון לציון, השלים למעשה ניצחון כפול בדרבי המשפחתי, גם על התאום של יוני, יאיר, שכבש שני שערים לזכות רמת השרון.

כבשו למכבי ראשון לציון: יוהן רושקה, אריאל רוזנטל ויואב נאמן 6 כ"א, פיליפ מריאן 4, חן בירנבאום, דור גבע, נדב רובין, עופר לוזון ואמיר לנגליב 1 כ"א.

כבשו לרמת השרון: בר מסורי 9, בארי סלומון 5, טונדי עבדול ראשיד, יאיר רוזנטל, טלה דדה, דניאל שקלים 2 כ"א, אלון רם ועומר לוסטיג שער כ"א.

בני הרצליה – עירוני רחובות 23:26

כבשו להרצליה: מילוש טיצה 6, תומר שמעוני ולדימיר זיאק 5 כ"א, עידן יעיש, דניאל לינדגרן 3 כ"א, ערן רויטר וערן אברמוביץ 2 כ"א, אדם יצחק 1.

כבשו לרחובות: אמי צ'וקוהאמיקה 8, דימה קרופטניקוב 6, אלדר רוט 4, ג'ניה קיגל 2, ערן שור, דורון בן עטיה ודימה ינדוביצקי 1 כ"א.

הפועל אשדוד – מכבי תל אביב 28:21

מכבי ת"א התאוששה מההפסד ביום שישי בסביון. היא איבדה בדקה ה-27 את ואדים ויריץ' שהורחק באדום, אבל גם בלעדיו הסתדרו איציק חליפי עם 7 שערים, מילוש מיטרוביץ' 5 ורוני גבאי עם 4 להוביל אותה לניצחון על העולה לליגת העל מאשדוד.

המבקיעים הבולטים באשדוד היו גלורי אופור 5, דור בסן 4, רביב גרוס, מיכאל גברינק ועומר אבולעפיה 3 כ"א. שפטו: לוטן פישר ואמנון יעקובוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully