וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוב גרונקובסקי יהיה כשיר לסופרבול

23.1.2012 / 21:18

פציעת הקרסול של הטייט אנד של ניו אינגלנד התבררה כקלה. טום בריידי: "לג'איינטס הגנה טובה, אסור לנו לאבד כדורים"

לאחר הדרמות הגדולות של ליל ראשון ב-NFL, ניו יורק ג'איינטס וניו אינגלנד פטריוטס מתחילות להתכונן לשחזור הסופרבול מלפני ארבע שנים. אז הג'איינטס ניצחו וקלקלו לפטריוטס עונה מושלמת, הפעם מקווים בבוסטון וסביבתה שהתוצאה תהיה שונה.

"זה יהיה משחק אדיר", אמר הקוורטרבק טום בריידי, שהתייחס בתחנת הרדיו WEEI לניצחון 20:23 על בולטימור: "אני עדיין לא יכול לראות את הקטעים מהמשחק, אבל הייתה לנו הזדמנות וניצלנו אותה. עשינו את זה אף על פי שלא שיחקנו טוב".

ומה יהיה בסופרבול? "כמו שלמשחק מול דנבר לא הייתה השפעה על זה, גם המשחק הבא יהיה שונה", אמר בריידי, "לג'איינטס יש הגנה טובה מאוד, במשחק הקודם נגדם, שבו הפסדנו, היו לנו ארבעה איבודי כדור. אתה לא יכול לנצח את הג'איינטס אם אתה מאבד ארבעה כדורים".

הבשורה הטובה לניו אינגלנד מגיעה מצד הטייט אנד רוב גרונקובסקי, שנפצע בקרסול לקראת סיום המשחק אך חזר לפעילות במהלכים האחרונים. הפציעה אינה חמורה וגרונק אמור להיות מוכן להתמודדות.

המשחק בין סן פרנסיסקו לניו יורק ג'איינטס משך אליו 50 מיליון צופים עם רייטינג של 33.4 - המספר הגבוה ביותר לגמר חטיבה מאז ניצחון הפורטי ניינרס על דאלאס לפני 17 שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully