וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "לפעמים יותר קל לשחק מול קבוצה עם סגל דומה"

23.1.2012 / 21:32

מאמן מכבי תל אביב עם הראש בברצלונה אחרי הניצחון בנתניה: "קשה להיות בשיא כל הזמן, אהבתי שנשארנו סבלניים"

ברני ארדוב

מכבי תל אביב האריכה הערב (ראשון) את רצף הניצחונות שלה ל-16 בכל המסגרות כשגברה 70:85 על ברק נתניה בליגה, במשחקה האחרון לפני המפגש הקריטי מול ברצלונה ביום חמישי בהיכל. החבורה של דני פרנקו הצליחה להקשות על האלופה במחצית הראשונה, אבל אחרי ההפסקה באו פערי הרמות לידי ביטוי ומכבי תל אביב שייטה לניצחון קליל.

דיוויד בלאט אמר בסיום: "לא קל לשחק פה, רוב הקבוצות שהיו פה התקשו וגם אנחנו במחצית הראשונה. קשה להיות בשיא כל הזמן אבל אהבתי איך שנשארנו סבלניים, לא איבדנו את הרסן ואת עצמנו, ובסוף יצאו הפערים הברורים בין הקבוצות. אנחנו יודעים מה לעשות ברגעים קריטיים של המשחק ומנצלים את נקודות השבירה של היריב".

לקראת המשחק נגד ברצלונה אמר בלאט: "זה שהם היו בכושר קצת פחות טוב אתמול זה לא אומר יותר מדי, אנחנו יודעים נגד איזה סוג קבוצה אנחנו עומדים לשחק. לפעמים יותר קל לשחק נגד קבוצות עם אותו סוג סגל כמו שלנו, אבל נהיה סוף סוף בבית, ומעכשיו נהיה בבית הרבה. אין ספק שזה יהיה אתגר גדול משחק מאוד חשוב".

על המפגש מול צ'אק אידסון אמר בלאט: "צ'אק נתן לנו עונה אדירה, וגם אחרי העונה הראשונה שלו שלא הייתה טובה, וגם אנחנו נתנו לו, כי הוא היה השחקן הכי מבוקש בשוק בסוף העונה, אנחנו מעריכים מאוד את מה שהוא עשה, ואני מקווה שהוא מרגיש אותו דבר".

דייויד בלו אמר: "אנחנו יודעים שכל קבוצה מגיעה במיטבה מול מכבי תל אביב. תמיד קשה לשחק נגד נתניה, אבל אני שמח שניצחנו". הפורוורד התייחס גם לכמות הדקות שדיוויד בלאט נותן לכל שחקן: "המאמן סופר לנו את הדקות כל השנה, הוא בודק שכולם יגיעו רעננים לכל משחק ולא יתעייפו מדי".

מאמן ברק נתניה דני פרנקו ניסה להסביר את הסיבות להפסד: "אנחנו לא יכולים להיכנס עם מכבי לתחרות קליעות. החבר'ה עשו מה שהם יכולים. אפשר היה להיות אגרסיביים יותר, אבל נגיע מוכנים יותר ואגרסיביים יותר במשחק הבא מול ירושלים. נגיע לעשות את הכי טוב שאפשר. לשחק נגד ירושלים במלחה זה תמיד קשה. נהיה צריכים לשחק הרבה יותר טובים כי ההפסד של ירושלים אתמול יגרום להם להגיע חדים יותר".

ליאור שגב: "העומק של מכבי הכריע, הם הפגינו את העוצמה שלהם בחוזק שלהם, אנחנו מסתכלים על עצמנו ואפשר לקחת הרבה מאוד דברים מהמשחק הזה למרות שהפסדנו: שיחקנו ביחד, לא נשברנו ושיחקנו כמו קבוצה. ההכנה למכבי חשובה אבל הכי חשוב זה איך אתה נראה נגדם ובמבחן הזה אני חושב שעמדנו בגבורה ושיחקנו כמו שצריך".

מכבי תל אביב ניצחה את נתניה בחזרה הגנרלית לבארסה

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully