וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: מכבי ת"א הביסה את ברק נתניה 70:85

בלאט חילק את הדקות בין מרבית שחקני הסגל שלו, הצהובים העבירו הילוך במחצית השניה וניצחו בקלות. בלו בלט עם 17 נק'

זהו זה, החל מהערב (שני) מכבי תל אביב יכולה להתכונן בראש שקט לאחד המשחקים הכי גדולים שלה העונה: הקרב המסקרן מול ברצלונה ביום חמישי הקרוב. האלופה הישראלית צלחה גם את המבחן האחרון שלה, כשגברה על ברק נתניה 75:85 אף שלא הציגה יכולת מרשימה יתר על המידה מול נועלת הטבלה. בכך צמח לו רצף הנצחונות של הצהובים ל-16 במספר, בעוד הקבוצה של דני פרנקו תסתפק במחמאות בלבד.

יוגב אוחיון שחקן מכבי תל אביב (שמאל) מול אדריאן בנקס שחקן ברק נתניה, ירון זריף. ברני ארדוב
בדילוגים. בנקס מול אוחיון/ברני ארדוב

דיוויד בלאט חילק הערב את הדקות בין מרבית שחקני הסגל שלו, כאשר שוב בחר להעניק מנוחה לסופוקליס שחורציאניטיס ותיאו פפאלוקאס שלא התלבשו, והותיר מחוץ לסגל גם את דמונד מאלט. גיא פניני הפצוע גם כן ראה את המשחק על אזרחי, וברק נתניה ניצלה זאת כדי לכפות משחק צמוד למשך 20 הדקות הראשונות. ברבע השלישי נגמר לקבוצתו של דני פרנקו הכוח, הצהובים לחצו על הדוושה, פתחו יתרון דו-ספרתי ברבע השלישי ודאגו להגדיל אותו בדקות שנותרו.

ג'ון שייר היה השחקן שקיבל הכי פחות דקות הערב בשורות האלופה (להוציא את אלון שטיין), ואפילו הוא היה על הפרקט 18 דקות. ליאור אליהו קיבל הכי הרבה דקות - 27 - וזה מראה על חלוקת הדקות על פיה עבד הערב בלאט. דיוויד בלו הוביל שישה שחקנים בספרות כפולות עם 17 נקודות, כאשר טל בורשטיין המשיך את הכושר הטוב בו הוא מצוי, וכמוהו גם שון ג'יימס וליאור אליהו. מנגד, נתניה יכולה להיות מרוצה מכך שהיוותה יריבה שקולה למשך דקות ארוכות, ועם לחימה כמו של הערב קשה להאמין שקבוצתו של דני פרנקו תישאר במקום האחרון זמן רב.

מהלך המשחק

רבע ראשון:

מכבי תל אביב פתחה עם יוגב אוחיון, טל בורשטיין, דווין סמית', ליאור אליהו ושון ג'יימס, בעוד נתניה העלתה את ליאור ליפשיץ, אדריאן בנקס, בריאן אוסברי, אריק קמפבל ואריק היקס. בורשטיין ואליהו היו הבולטים אצל האלופה בפתיחה, אלא ששתי הקבוצות לא הציגו הגנה של ממש ואדריאן בנקס ניצל זאת כדי להעלות את נתניה ל-13:14. הצהובים ביצעו מהפך מהיר עם דיוויד בלו, שקבע 17:14, אך אריק היקס וליאור ליפשיץ ענו היטב, הקצב המהיר נמשך, והרבע הראשון הסתיים ב-24:25 מפתיע לנתניה.

רבע שני:

שתי הקבוצות המשיכו לקלוע באחוזים מאוד גבוהים בפתיחת הרבע, כששלשה של קית' לנגפורד מהפינה העלתה את הצהובים ל-29:33. בשלב הזה החלה נתניה לאבד כדורים ולבחור זריקות לא טובות, וההפרש של האלופה עלה ל-29:36. אריק היקס היה זה שהחזיר את קבוצתו לעניינים דרך ההגנה, ויהוא אורלנד צימק ל-36:35. בלו המשיך להפציץ מחוץ לקשת, ועם הירידה לחדרי ההלבשה הוליכה מכבי תל אביב 38:42, כשדיוויד בלאט מחלק את הדקות בין מרבית שחקני הסגל.

רבע שלישי:

האורחים פתחו טוב יותר את הרבע השלישי, כאשר ריצ'רד הנדריקס ולנגפורד העלו אותם ל-40:48 והכריחו את דני פרנקו לקחת פסק זמן. זה לא ממש עזר, והפער הצהוב צמח לו ל-40:53. ליאור שגב ויהוא אורלנד צימקו ל-57:50 ואז ל-60:55, אך מכבי הגיבה עם ריצת 0:7 ועלתה ל-55:67. המילה האחרונה ברבע היתה שייכת לאוסברי, ועם העליה לרבע המכריע עמד היתרון הצהוב על 60:68.

רבע רביעי:

טל בורשטיין איפס את היד מחוץ לקשת וקבע 60:71, 9 דקות לסיום. נתניה ניסתה לחזור אך לא פגעה בהתקפה, שון ג'יימס עשה ככל העולה על רוחו בצבע, וליי-אפ קליל של דייויד בלו קבע יתרון שיא - 62:79. משם, מיותר לציין, הקבוצה של דני פרנקו כבר ממש לא הצליחה לחזור, ולאחר מהלך יפהפה של טל בורשטיין ירד הקפטן לספסל ואלון שטיין עלה לפרקט. זה נגמר ב-70:85 נינוח לצהובים, שעוברים כעת למשימה האמיתית של השבוע שלהם - ברצלונה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: דייויד בלו 17, שון ג'יימס 14 (8 ריבאונדים, 4 חסימות), טל בורשטיין 12 (4 אסיסטים, 4 איבודים), ליאור אליהו 11 (6 ריבאונדים, 6 אסיסטים), קית' לנגפורד 11, ריצ'רד הנדריקס 10, דווין סמית' 5, ג'ון שאייר 3 (0 מ-3 ל-3), יוגב אוחיון 2 (0 מ-3 ל-2, 4 חטיפות, 4 אסיסטים), אלון שטיין שותף ולא קלע.

קלעו לברק נתניה: בריאן אוסברי 18, אדריאן בנקס 18 (3 מ-7 ל-2, 1 מ-5 ל-3, 6 איבודים), אריק היקס 13 (9 ריבאונדים), יהוא אורלנד 7, ליאור שגב 7 (6 אסיסטים), אריק קמפבל 4 (5 חטיפות), ליאור ליפשיץ 3 (6 אסיסטים), דולב דראפיץ' ואלירן גואטה שותפו ולא קלעו.

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully