וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וליאנו בלטי: "ברצלונה שלנו יותר גדולה מהנוכחית"

הדובר? מגן העבר ג'וליאנו בלטי, שמפציץ: "אי אפשר לדעת מה השיטה שלהם. רונאלדיניו של אז היה יותר גדול ממסי של היום"

ברצלונה נמצאת בין צמד משחקי קלאסיקו בגביע מול ריאל מדריד ואחרי רביעייה קלילה לרשת של מלאגה במשחק הליגה האחרון. אלא שבזמן שפרשנים רבים ברחבי העולם סבורים שהקבוצה של פפ גווארדיולה היא הטובה בהיסטוריה, מסתבר שיש כאלה שלא חושבים שהיא אפילו הטובה ביותר שידע הנואו קאמפ.

לג'וליאנו בלטי יש מקום של כבוד בספר הזהב של ברצלונה. המגן הברזילאי, ששיחק בקבוצה שלוש עונות (2004-07), כבש את שער הניצחון הדרמטי בגמר ליגת האלופות מול ארסנל ב-2006. כעת טוען בלטי, שהקבוצה ההיא הייתה טובה יותר מברסה הנוכחית: "אני מעריך הרבה יותר את הקבוצה בה שיחקתי מזו הנוכחית", הוא אמר בראיון בברזיל, "קודם כל, בגלל היריבים שעמדו מולנו, שהיו קשים יותר. שיחקנו נגד ריאל של זידאן, רונאלדו ופיגו או נגד מילאן של קאקה וליברפול, שהייתה בתקופה גדולה".

גם על השיטה המפורסמת יש לבלטי מה להגיד: "לנו הייתה שיטה ברורה מאוד, לא כמו הקבוצה של היום. אי אפשר לדעת איך הם משחקים היום, לפעמים אפילו עם שלושה מאחורה ושבעה קשרים".

לבסוף, יש למגן הברזילאי שפרש לפני כחצי שנה מה להגיד גם על ליאונל מסי, שזכה לאחרונה בתואר שחקן השנה בעולם: "רונאלדיניו היה גדול יותר ממה שמסי עכשיו, כי התחרות שלו הייתה גדולה יותר. הוא העניק לי הרבה תארים. למסי יש הרבה יותר עזרה בקבוצה הנוכחית ממה שהייתה לרונאלדיניו. אם הייתי צריך לבחור ביניהם, הייתי הולך עם רונאלדיניו".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully