וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצ'יוולי: מקום רביעי לצמד הישראלי באליפות אירופה

הישג נפלא לקבוצת "טרייד מוביל" המורכבת מאמיר זוהר וליאור באום בטורניר שנערך בהולנד: "הרמה בישראל עולה כל שנה"

הישג מרשים נוסף לקבוצת "טרייד מוביל", המורכבת מאמיר זוהר וליאור באום, אחת הקבוצות הבכירות בליגת קורונה פוצ'יוולי הישראלית, בסבב אליפות אירופה בעיר כרונינגן שבהולנד. השניים העפילו לחצי גמר הסבב והפסידו בו לאלופת שוייץ. באליפות זכתה נבחרת ספרד החזקה, אשר גברה בשתי מערכות חלקות על נבחרת הולנד. בטורניר לקחו חלק 26 קבוצות, ביניהן הולנד, שוויץ, קורסיקה, ספרד, גרמניה, צרפת ועוד.

עבור הצמד זוהר את באום, הייתה זו הפעם השנייה ברציפות במסגרת טורניר סבב אליפות אירופה, בה הם מצליחים להעפיל לארבע הקבוצות הגדולות. אלופת ליגת קורונה פוצ'יוולי אשתקד, קבוצת נגב אילת, המורכבת מאדר זינו ומתי פול, אשר החליף לטורניר זה את דייגו מראדונה, העפילה לשלב שמינית הגמר, אך נוצחה על ידי נבחרת קורסיקה החזקה. זינו ופול העפילו מהמקום השני בבית שלב המוקדמות אל שלב שמינית הגמר, אך לא צלחו את השלב הזה.

גם דודו טובי ויוסי גולן, שניים מבכירי השחקנים בליגת קורונה פוציוולי השתתפו בתחרות, אולם קיבלו הגרלה קשה, לא עברו את שלב המוקדמות וסיימו במקום ה-17 הכללי.

זוהר ובאום אמרו בסיום: "הרמה בישראל עולה משנה לשנה ואנו מרגישים את זה בטורנירים הבינלאומיים, בהם אנו משתתפים. אנו מקווים לעשות בשנה הבאה צעד נוסף לכיוון גמר הסבב, ואולי יותר מכך".

  • עוד באותו נושא:
  • פוצ'יוולי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully