וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייל וויליאמס: "אתה שונא להיות זה שגורם להפסד"

23.1.2012 / 10:44

המחזיר של הניינרס ביכה את הטעות, ששלחה את הג'איינטס לסופרבול. איליי: "נלחמנו על כל יארד". קופלין: "משחק ענק"

למי שלא הסתפק בדרמה המטורפת שליוותה את סיום גמר ה-AFC, מיד אחריו הגיע בלילה (בין ראשון לשני) גמר ה-NFC וסיפק סיום דרמטי לא פחות. השמטת כדור של שחקן סן פרנסיסקו קייל וויליאמס, עמוק בחלק המגרש שלו במהלך ההארכה, עלתה לניינרס בהפסד ביתי 20:17 מול ניו יורק ג'איינטס, שמצידה חוזרת לסופרבול אחרי ארבע שנים, לדייט חוזר עם ניו אינגלנד, אותה ניצחה במשחק ההוא. הג'איינטס, שעושים דרך מדהימה בפלייאוף הנוכחי ולמעשה ניצחו את כל חמשת משחקיהם האחרונים, יחפשו זכייה רביעית בסופרבול בתולדות המועדון.

איליי מאנינג, שישחק את משחקו הבא דווקא בעיר בה אחיו פייטון הפך לאליל, סגר משחק של לא פחות מ-58 ניסיונות מסירה, 32 מהם מוצלחים ל-316 יארד וצמד טאצ'דאונים. בסיום הוא חגג: "היה משחק קשה, נלחמנו על כל יארד. ההגנה הייתה מדהימה ושתי החטיפות של הקבוצה המיוחדת שלנו היו ענקיות. זה נתן עשר נקודות". לורנס טיינס, שניצח את המשחק עם שער השדה בהארכה, הוסיף: "מדהים. חלמתי על זה בלילה, אבל שם זה היה מ-42 יארד, לא מ-31. בניגוד להרגלי, הייתי לחוץ לפני המשחק היום. איכשהו ידעתי שאצטרך לבעוט את בעיטת הניצחון. להוריד את הכובע בפני איליי, ההתקפה, ההגנה. ניצחון ענק". המאמן המנצח טום קופלין, שספג השמצות רבות במהלך העונה, אבל שוב הוביל את קבוצתו לריקוד הגדול, נהנה מכל רגע: "היה משחק ענק לחובבי הפוטבול הפשוט. היה נדמה כאילו אף אחד לא הולך לנצח, למזלנו זה הלך אלינו".

השחקן הכי עצוב על כר הדשא, וויליאמס, שעלה לניינרס באיבוד המשחק והחלום לחזור לסופרבול, אמר: "זה היה אחד מאותם מצבים שניסיתי לרוץ עם הכדור קדימה. זה פשוט לא עבד. אתה שונא להיות האחרון שהיה לו את הכדור, לתת אותו בצורה כזו ולהפסיד משחק כזה חשוב. זה מה יש ונתקדם כקבוצה. כולם באו לנחם אותי". גם אלכס סמית', שחווה העונה סוג של חזרה לחיים, ניסה לעודד את וויליאמס השבור: "אנחנו מכירים אותו ויודעים שהוא מחויב לניצחון. ההפסד לא עליו, אני מסתכל דווקא על ה-1 מ-13 בדאון שלישי. אני יודע שהוא ירגיש רע, אבל הוא עדיין חלק מהקבוצה. הפסדנו את המשחק בגלל שלא עשינו דברים בהתקפה, לא בגלל האיבוד שלו". ג'ים הארבו, שסגר עונת בכורה חלומית על הקווים במקצוענים ועם הרבה תקווה לעתיד טוב במפרץ, הוסיף: "יהיה קשה להתאושש מזה. ייקח לנו זמן. שיחקנו מספיק טוב בשביל לנצח, אבל לא הצלחנו להוציא את זה לפועל".

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully