וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים בדרך החוצה מפורטסמות?

רשויות המס שוב מאיימות בתביעה נגד המועדון, שינסה למכור שחקנים וביניהם את הישראלי: "נגמר הכסף, המצב חמור מאוד"

צרות כלכליות שוב מאיימות על עתיד פורטסמות, מה שעלול להביא לעזיבת הבלם הישראלי טל בן חיים כבר בחלון ההעברות הנוכחי. על פי דיווחים באנגליה, המנג'ר מייקל אפלטון התבקש למכור את שחקניו הבכירים, ביניהם הישראלי שמרוויח את המשכורת הגבוהה בקבוצה. פורטסמות ניצלה מפשיטת רגל בשנת 2010, אך מצבה הורע שוב לאחר שהבעלים הרוסי ולדימיר אנטונוב נעצר בחשד להונאה ועזב את המועדון בסוף חודש נובמבר.

כעת, רשויות המס בממלכה מאיימות להגיש תביעה בגין חוב של 1.6 מיליון ליש"ט והמועדון חייב לגייס כספים. אנדרו אנדרוניקו, ששימש בעבר כמפרק המועדון, אמר: "למועדון נגמר הכסף בחודש דצמבר והמצב חמור מאוד. אנחנו נמצאים תחת לחץ למצוא רוכש. במצב הנוכחי, המועדון איבד את היכולת להשתמש בחשבונות הבנק שלו ויש לנו חודשיים לשלם את החוב לרשויות המס".

כזכור, פומפי הפכה לקבוצה הראשונה בפרמיירליג שנכנסה להליכי פירוק במהלך 2010. אז, תחת הדרכתו של אברהם גרנט, הורדו לקבוצה תשע נקודות והיא נשרה לליגת המשנה. באנגליה מעריכים כי אם לא יימצא רוכש, פורטסמות לא תוכל לשלם לשחקנים ולאנשי הצוות את משכורת חודש ינואר.

בן חיים בן ה-29 שב העונה לסגל פורטסמות לאחר שלא הורשה לשחק בשורותיה מאז ינואר ורשם 19 הופעות בהרכב. מכיוון שמדובר בשחקן עם חוזה כבד, הוא הופך למועמד הראשי לעזיבה כאשר בפומפי יחפשו קבוצה שתישא בעלות של חוזהו. בתקופה האחרונה הוזכר שמו כמועמד אפשרי לחזק את איפסוויץ' מהצ'מפיונשיפ.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully