וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 23.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* סביליה הודיעה רשמית על החתמתו של החלוץ הסנגלי בבה דיאוורה, שהגיע אליה ממאריטימו הפורטוגלית. סכום ההעברה לא פורסם, אבל ההערכות הן שהאנדלוסים שילמו על החלוץ בן ה-24 כארבעה מיליון יורו.

* הבלם ג'יימס טומקינס, שהוזכר לאחרונה כמועמד להצטרף לניוקאסל, האריך את חוזהו בווסטהאם עד קיץ 2016.

* גרנאדה פיטרה את מאמנה בן ה-56 פברי (פבריסיאנו גונסאלס). הקבוצה האנדלוסית הובסה 3:0 על ידי אספניול ביום שבת והיא מדורגת במקום ה-17 בטבלה. מי שהחליף אותו הוא שוער העבר אבל רסינו, שאימן בשנים האחרונות את אתלטיקו מדריד וריאל ויאדוליד.

שמועות

*מילאן כנראה התייאשה מהמרדף אחרי קרלוס טבס ובמקומו היא תצרף את מקסי לופס הארנטינאי, שיגיע מקטאניה. הרוסונרי עוד צריכים לסגור כמה חורים קטנים כדי להשלים את העיסקה, אבל סגן הנשיא אדריאנו גליאני נשמע מאוד בטוח: "יש לנו סיכום עם קטאניה ועם השחקן. נראה שהוא כבר במילאן, אבל צריך לחכות ולראות".

* על פי פרסומים בגרמניה, ברצלונה מחפשת יורשים במרכז ההגנה לקרלס פויול ואחד מאלו שסומנו הוא בלם בורוסיה דורטמונד, מאטס הומלס.

* עוד באלופת גרמניה: שינג'י קגאווה, הגיב לפרסומים על התעניינות בו מצד מילאן ומנצ'סטר יונייטד: "כרגע כל מה שמעניין אותי זה להצליח בדורטמונד".

* על פי מספר דיווחים באנגליה, מנצ'סטר יונייטד עוקבת אחרי קשר הנבחרת הצעירה נת'ניאל קליין (20). בקבוצתו קריסטל פאלאס הכחישו את השמועות בעניין.

* קשר פיורנטינה, אלסיו צ'רצ'י, נמצא על הכוונת של מספר קבוצות ביניהן גנואה ואברטון.

* בצרפת ממשיכים לקשר את ליל עם רשימה של שחקני קישור שאחד מהם יחליף את אדן הזארד אחרי שהוא יימכר. השם החדש: קשר סושו, מרווין מרטן.

* על פי דיווחים באנגליה, מנצ'סטר סיטי דחתה הצעות של יובנטוס וגלאטסראיי עבור הקשר ההולנדי נייג'ל דה יונג. כעת נותר לחכות ולראות האם הן יגישו הצעות חדשות וגבוהות יותר.

* "דיילי מייל": מנצ'סטר יונייטד שוקלת להגיש הצעה על חלוץ אינטרנסניואל ונבחרת ברזיל, לאנדרו דמיאו, שעלותו מוערכת בכ-24 מיליון ליש"ט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully