וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנדלובו: "בהתחלה שיחקנו כבודדים, עכשיו אנחנו קבוצה"

דינו אנדלובו מסביר את ההתקדמות של בני יהודה בטבלה ומסבר על מותו של אביו: "זה היה הרגע הנורא בחיי, הקבוצה תמכה בי"

ה-0:1 על הפועל ראשון לציון אמש (ראשון), היה הניצחון השלישי בחמשת המשחקים האחרונים של בני יהודה, שעלתה למקום השישי ומדורגת כעת שש נקודות בלבד מהמקום השלישי המוליך לאירופה.

למרות הניצחון, המאמן יוסי אבוקסיס, כעס מאוד על התנהגותם של חלק מאוהדי הקבוצה, שקיללו אותו במהלך המשחק. בסיום התייחס המאמן לקריאות האוהדים ואמר: "כל המשחק אני שומע את הקהל צועק שצריך להביא חלוץ. שיהיה ברור שאין כסף להביא חלוץ והצעקות לא עוזרות. חלוץ שכובש שערים עולה המון כסף ואין באפשרותנו להביא שחקן כזה. כרגע אין תקציב ולא יהיה רכש".

נכון לעכשיו נראה כי לא יהיו שינויים בסגל ואף אחד מהזרים לא יוחלף. מי שחזר אמש להרכב אחרי תקופה ארוכה היה החלוץ הדרום אפריקאי דינו אנדלובו שאף בישל בדקה ה-44 את שער הניצחון של ננאד מרינקוביץ'. "הניצחון הזה הוא רגע מצוין עבורנו, גם אם לא שיחקנו טוב", אמר אנדלובו בסיום המשחק, "מה שחשוב זה שלקחנו עוד שלוש נקודות ואני שמח שהמאמן נתן לי את ההזדמנות לפתוח בהרכב. אני גם שמח שבסופו של דבר עזרתי לקבוצה לנצח עם הבישול הזה".

החלוץ עבר ימים קשים מאוד אחרי מות אביו לפני שלושה שבועות והוא אמר: "המוות של אבי היה הדבר הכי נורא שקרה לי בחיים. השתדלתי להחזיק מעמד. הנהלת הקבוצה עזרה לי ותמכה בי וכרגע אני מנסה לשים את הכל מאחורי ולנסות ולעזור לבני יהודה. אני יודע שלא בכל קבוצה היו מאפשרים ככה לשחקן לטוס לביתו (אנדלובו קיבל אישור להיעדר כמעט 10 ימים, ר"ב), אני בהחלט מעריך ומוקיר את העזרה שלהם, אבל צריך להבין שזה חלק ממנהגי הדת שלי. על פי הדת שלי הייתי צריך לקבל הפסקה של 10-11 ימים והקבוצה שיתפה פעולה באופן מלא".

החלוץ נשאל האם התעדכן במצבה של הקבוצה בשלושת המשחקים מהם נעדר והשיב: "כמובן שעקבתי. הייתי בקשר עם שחקנים בקבוצה. דלה איינוגבה עידכן אותי כל הזמן ואמר לי שקשה לקבוצה בלעדיי. אמרתי לו שבכלל לא מדובר בי, אלא בבני יהודה כקבוצה, כקולקטיב. בסופו של יום, נאסוף נקודות רק כקבוצה וזה מה שחשוב".

אנדלובו ניסה לשים את האצבע על הדברים שהשתנו מתחילת העונה ואמר: "אני חושב שבחודשים האחרונים אנחנו צוברים הרבה נקודות כי התחלנו לשחק כקבוצה. בחודשים הראשונים, שיחקנו כבודדים ועכשיו יוסי (אבוקסיס, ר"ב) דואג שנהיה יחד וניראה כמו קבוצה. ננסה לסיים את העונה גבוה ככל האפשר, לפחות כמו בעונה שעברה. אולי נסיים במקום השלישי, אולי בשני ואולי אפילו ניקח אליפות, מי יודע?".

צפו בבני יהודה מנצחת את הפועל ראשון לציון 0:1

כל החדשות על בני יהודה בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully