וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני בליגת העל: בדרך לברצלונה עוצרים בנתניה

22.1.2012 / 22:15

לפני המשחק הגורלי ביורוליג, תצא מכבי ת"א למשחק בנתניה (19:35, 5+ לייב), שהנחילה לה את הפסד החוץ האחרון שלה

המחזור ה-14 בליגת העל יינעל מחר (שני) במשחק בו תארח ברק נתניה את מוליכת הטבלה מכבי תל אביב (19:35, 5+ לייב). הקבוצה של דני פרנקו מגיעה למשחק לאחר שני הפסדים רצופים, בגביע המדינה ובליגה, שקטעו ריצה נהדרת שלהם, ובהרגשה שככל הנראה איחרו את הרכבת לעלייה לפלייאוף העליון. מנגד מכבי תל אביב מגיעה לאחר הניצחונות ביורוליג על ז'לגיריס קובנה ובליגה האדריאטית על פרטיזן בלגרד, ורגע לפני המשחק הגורלי מול ברצלונה.

היסטוריה ומספרים:

- במשחק הראשון בין הקבוצות ניצחה מכבי תל אביב ביד אליהו 85:87.

- הפסד החוץ האחרון של מכבי תל אביב בליגת העל הגיע בעונת 2009/10, לברק נתניה, 114:103.

- בסיבוב הראשון רשמו גיא פניני וסופוקליס שחורציאניטיס את משחקם הטוב ביותר בליגה, עם 20 נקודות כל אחד, שניהם לא ישחקו במשחק בנתניה.

- דני פרנקו מעולם לא ניצח בקריירה שלו את מכבי תל אביב.

הכנות ושאר ירקות:

ברק נתניה:

הקבוצה מעיר היהלומים מגיעה למשחק מול מכבי תל אביב בידיעה שהסיכוי שלה להגיע לפלייאוף העליון כבר כמעט ולא קיים, וכעת היא צריכה להתחיל לשפר עמדות כדי לסיים במקום השביעי בסיום העונה כולה, ולהמנע ממפגש נוסף עם הצהובים מתל אביב ברבע גמר הפלייאוף. בנתניה ניסו במהלך השבוע להמשיך ולחבר את הקבוצה, לאחר צירופם של ליאור שגב ואריק קמפבל בתקופה האחרונה, ויודעים שהסיכוי לנצח את מכבי הוא קטן מאוד.

" מצפה לנו אתגר גדול", אמר מאמן הקבוצה דני פרנקו לקראת המשחק, "עקבנו אחרי היכולת המרשימה של מכבי תל אביב בשבוע שחלף וללא ספק הם בכושר מצויין והצוות המקצועי שם עושה עבודה טובה מאוד. אנחנו מבחינתנו, נצטרך לעבוד קשה וביחד על המגרש, על מנת לצמצם את פערי התקציב והעומק העדיפים שלהם".

מכבי תל אביב:

שלושה ימים לפני המשחק היורוליג הגורלי מול ברצלונה בבית, תנסה מכבי תל אביב לא למעוד במשחק החוץ בנתניה. הקבוצה נחתה היום בישראל לאחר משחק החוץ הקשה בליגה האדריאטית מול פרטיזן בלגרד, ובקבוצה לא מקלים ראש ביריבתה שכמעט והדהימה אותה בסיבוב הראשון במשחק הבית. דיוויד בלאט צפוי לתת דקות משמעותיות יותר לטל בורשטיין שהצטיין בניצחון בבלגרד, לאחר שלא קיבל כלל דקות בניצחון היורוליג בקובנה.

מכבי החליטה לרשום למשחק בנתניה את הגארדים קית' לנגפורד ודווין סמית' ואת שחקני הפנים ריצ'ארד הנדריקס ושון ג'יימס. מי שלא ירשמו הם היוונים סופוקליס שחורציאניטיס ותיאו פפאלוקאס והגארד דמונד מאלט.

שחקן מפתח:

קית' לנגפורד. משחק הבכורה של קית' לנגפורד בליגת העל היה מול ברק נתניה, ולמרות שמולו לא עמד שחקן בשיעור קומה גבוה, לנגפורד לא הרשים. מאז במכבי תל אביב זכו לראות מלנגפורד סדרה של הצגות טובות מאוד, כשבשבועות האחרונים הוא הקלע המוביל של הצהובים בליגה. לנגפורד יצטרך לרשום משחק טוב גם בקבלת ההחלטות, בהעדר רכז נוסף מלבד יוגב אוחיון במשחק, ואם יעשה זאת, במכבי יוכלו להתחיל להתכונן לברצלונה.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully