וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "הקהל צריך להבין שאין כסף לרכש"

22.1.2012 / 22:08

אחרי הניצחון על ראשל"צ, מאמן בני יהודה הבהיר כי לקבוצה אין אפשרות להתחזק. ננאד מרינקוביץ': "היום הוכחתי לכולם"

בני יהודה השיגה הערב (ראשון) ניצחון ביתי חמישי ברציפות, 0:1 על הפועל ראשון לציון במשחק שנערך תחת גשם כבד ועם מספר מועט של צופים. הזהובים עלו למקום השישי בטבלה, בעוד מצבה של האורחת ממשיך להידרדר. ראשון לציון, שהודיעה היום על החתמתו של אימורו לוקמן הגנאי, רחוקה כבר שש נקודות מחוף מבטחים.

"זה לא היה ניצחון גדול, אבל זה ניצחון חשוב ואנחנו מסתפקים בנקודות", סיכם יוסי אבוקסיס. "עם כל האווירה פה מסביב קשה מאוד להביא שחקנים למוטיבציה גבוהה. היו מעט מאוד צופים, מזג אוויר סגרירי, אבל השחקנים באו מאוד מוכנים ונחושים. היינו ב-100 אחוז מוכנות ומבחינת יכולת זה היה פחות טוב, אבל יש משחקים שאתה רוצה רק להביא את התוצאה גם על חשבון יכולת ואני שמח שנשארנו עם הנקודות בסופו של דבר".

על המאבקים בצמרת אמר המאמן: "אנחנו רוצים להיות בפלייאוף העליון ולכן אמרתי שזה ניצחון משמעותי וגם השחקנים מבינים את זה. הדרך עדיין ארוכה ואנחנו כבר מחכים למשחק הקרוב בסכנין. מגיע למרינקוביץ' לכבוש כי הוא עובד קשה והוא שחקן מחויב לקבוצה. השער הזה היה מאוד חשוב בשבילו ואני מקווה שזה ייתן לו ביטחון להמשך".

אבוקסיס דיבר על ענייני חיזוק בחלון ההעברות והבהיר: "שיהיה ברור שלבני יהודה אין תקציב להביא רכש אז אנחנו לא מביאים שום שחקן. אם הייתה אפשרות, היינו מביאים. עם הסגל הזה ניתן את המקסימום עד הסוף. הסגל שלנו מאוד קצר. ראיתם שאנחנו מגרדים את כל השחקנים בסגל, אבל זה הכדורגל. אתה לא מביא שחקן אם אין לך תקציב. כל המשחק אני שומע את הקהל אומר להביא חלוץ. שיהיה ברור שאין כסף להביא חלוץ והצעקות לא עוזרות. חלוץ שכובש שערים עולה המון כסף ואין באפשרותנו להביא שחקן כזה".

כובש שער הניצחון ננאד מרינקוביץ' הוסיף: "לפעמים אתה מצליח לכבוש ולפעמים לא, זה הכדורגל ואני שמח שהבקעתי. טוב לקבוצה שניצחנו". הסרבי הצעיר נשאל על הביקורות שהיו לגביו בתקופה האחרונה והשיב: "הבנתי שכתבו עליי, אבל היום הוכחתי לכולם. כל הזמן כותבים עליי בתקשורת שאני עוזב ונשאר ושוב עוזב, היום הוכחתי אם אני נשאר או לא. אני לא יודע מה השיקולים של הקבוצה, מבחינתי אני נשאר בבני יהודה". אמש כבש גם אחיו של ננאד, נבוישה, במדי הפועל עכו ולחלוץ של בני יהודה הייתה שמחה כפולה: "זה פעם ראשונה שאנחנו כובשים באותו מחזור ואם נמשיך ככה אולי יכתבו עלינו ספר. נשמח לשתף פעולה יחד באותה קבוצה ומי יודע, אולי זה יקרה. אם אשחק מולו העונה ארצה כמובן לנצח. אם אפסיד אלחץ את ידו".


צפו ב-0:1 של בני יהודה על הפועל ראשון לציון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully