וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ניצחונות לאחי נצרת והפועל ירושלים

שתי הקבוצות ניצלו את הנפילה של הפועל רמת גן ונצמדו לפסגה. 0:1 לנצרת על באר שבע, 0:3 לירושלים על נצרת עילית

ההפסד של הפועל רמת גן ביום שישי למכבי הרצליה שינה את התמונה בצמרת הלאומית והיום (שני) מכבי אחי נצרת והפועל ירושלים ניצלו זאת והצליחו לצמק את הפער ולהגביר את הלחץ על האורדונים. אחי נצרת ניצחה 0:1 דרמטי את מכבי באר שבע, בעוד שירושלים הביסה 0:3 את נצרת עילית.

מכבי אחי נצרת - מכבי באר שבע 0:1

עשרה ימים בלבד אחרי שהובסו 5:1 מול הפועל אשקלון, הנצרתים שוב לא נראו טוב מול נועלת הטבלה וכבר היה נדמה כאילו הם בדרך לבעוט בדלי ולאבד את ההדמנות הגדולה, אלא שבדקה ה-89 היה זה דווקא הבלם תמיר פור שהציל את המצב, כשכבש את השער היחיד במשחק והשאיר את שלוש הנקודות אצל נצרת, שבעקבות הניצחון מעפילה למקום השלישי, נקודה אחת בלבד מצמד המובילות. באר שבע ממשיכה להתרחק מהליגה לכיוון הלא נכון.

הפועל ירושלים - הפועל נצרת עילית 0:3

כמו אחי נצרת, גם האדומים מהבירה קיוו לצמק את הפער ואצלם זה הלך הרבה יותר בקלות מול היריבה מהתחתית, שספגה הפסד ראשון אחרי חמישה משחקים. לא חלפו 60 שניות לפני שאיציק כהן מצא את הרשת ראשון מול הקבוצה לה הפסידה ירושלים שני משחקים ברציפות. בדקה ה-55 אוסקר גררו שם את השני ו-12 דקות לפני השריקה התכבד מתי אברהם להשלים את התבוסה.

סקציה נס ציונה - עירוני בת ים 1:4

נס ציונה המשיכה את התאוששות שלה והיא כבר במקום התשיעי, אחרי ניצחון ענק, שהמשיך את הרצף לשישה משחקים ללא הפסד. עבור בת ים, שמדשדשת בתחתית, היה זה הפסד רביעי ברציפות. מתן גלזר פתח את המסיבה בדקה ה-34 ועומר פרץ שבר את האורחים רגע לפני המחצית עם השני. יחיאל צגאי השלים עם צמד פנדלים (51, 60), לפני שיוני רביבו מצא את שער הניחומים.

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully