וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 68:71 לברצלונה על סראגוסה, ניצחון לקאנטו

אלופת ספרד, שתגיע לפגוש את מכבי תל אביב ביום חמישי, התקשתה במבחן האחרון. 6 נקודות לגרין בהפסדה של טראמו

למכבי תל אביב מצפה מבחן ענק ביום חמישי, כשאחת הקבוצות הטובות באירופה, ברצלונה הספרדית, תגיע להיכל למשחק במחזור השני של שלב הטופ 16 ביורוליג. היום (ראשון), עמדו הקטלאנים בפני המבחן האחרון שלהם לקראת המפגש מול הצהובים ונזקקו להרבה מאוד זיעה, מזל וחואן קרלוס נבארו כדי לנצח את השמינית בטבלה ערב המחזור סראגוסה, 68:71.

בארסה קיוותה לברוח כבר בפתיחה, אבל האורחים היו עקשניים ונשארו צמודים, בין היתר בזכות משחק מצוין של קרלוס קבסאס הזכור לטובה, שסיים עם 14 נקודות. המחצית הסתיימה ביתרון נקודה לאורחים, אבל הרבע השלישי ברסה הציגה את ההגנה המפחידה שלה ואיפשרה ליריבה רק 12 נקודות. ההתקפה עדיין קרטעה, אבל אלופת ספרד הצליחה לשמור על הניצחון, בעיקר בזכות שמונה נקודות רצופות של נבארו מהעונשין בסיום. "לה בומבה" סיים עם 17, ארזם לורבק הוסיף 14 וצ'אק אידסון עם תשע. באופן מדהים, בארסה מסרה לארבעה אסיסטים בלבד בכל המשחק.

יניב גרין קלע הערב 6 נקודות בהפסדה של טראמו 79:58 בחוץ לסיינה. הסנטר הישראלי עשה זאת ב-13 דקות משחק והוסיף ריבאונד אחד ואסיסט. קאנטו, יריבת מכבי תל אביב בשלב הטופ 16, ניצחה 73:87 את קרמונה. ולדימיר מיקוב הצטיין עם 19 נקודות, גרג ברונר הוסיף 17.

רוברט רותבארט תרם 6 נקודות בהפסדה של אולימפיה לובליאנה 92:83 לדומז'אלה לאחר הארכה, במסגרת הליגה האדריאטית. אקס מכבי תל אביב, גוראן ירטין, קלע 13 עבור לובליאנה, שלא הצליחה לעצור את ארל גיי שקלע 28 לדומז'אלה.

נימבורק, אותה מאמן ננו גינזבורג, השיגה את ניצחונה השישי ברציפות בליגת ה-VTB, כשגברה 73:80 על ריטאס וילנה.

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully