וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטוניו קונטה: "המשחק הזה היה שיא העונה שלנו"

מאמן יובנטוס חגג את הניצחון באטאלנטה: "חייבים לתת 120 אחוז". לואיס אנריקה: "היינו כמעט מושלמים". שיא לטוטי

מי יכול לעצור את הגברת הזקנה יובנטוס? כנראה שאף אחד. אתמול (שבת) יובה השיגה עוד ניצחון חשוב, 0:2 באטאלנטה משערים במחצית השנייה של סטפן ליכטשטיינר ועמנואלה ג'אקריני. מבין חמש הליגות הבכירות של אירופה (איטליה, ספרד, אנגליה, גרמניה וצרפת), הביאנקונרי הם הקבוצה היחידה שטרם רשמה הפסד והניצחון אמש גם הבטיח לקבוצה של אנטוניו קונטה את אליפות הסיבוב הראשון.

קונטה המאושר אמר בסיום: "עד עכשיו, מחצית העונה הראשונה שלנו הייתה יוצאת מן הכלל. שיחקנו בצורה טובה כל הזמן והמשחק הזה היה השיא. הבחורים שלי עשו דברים נפלאים, אבל חייבים להמשיך ולתת 120 אחוז מעצמנו, כי זו הדרך היחידה לשמור על הפסגה. אנחנו מקדימים קבוצות שהיו פייבוריטיות לפני העונה".

על ההופעה של שחקניו, שלא הפסיקו להחמיץ אבל מצאו את הרשת לבסוף, אמר קונטה: "יצרנו המון מצבים ופיספסנו המון מצבים. אולי אנחנו צריכים להיות יותר רגועים, אבל לפחות אנחנו משחקים באינטנסיביות גדולה. נקווה שהפציעות של קלאודיו מרקיסיו וסימונה פפה לא רציניות".

גם רומא בילתה אמש והביסה את צ'זנה מהתחתית 1:5. אחרי פחות מדקה הרומאים כבר הובילו ובדקה התשיעית זה כבר היה 0:3. המאמן לואיס אנריקה, שזכה לביקורות רבות, אבל כבר נמצא בשיפולי הצמרת, במקום השישי, נשמע מאוד שמח: "זה הכדורגל שכל מאמן ושחקן נהנה ממנו", אמר הספרדי, "המשחק נראה כל כי היינו כמעט מושלמים. פרנצ'סקו טוטי, שכבש את שני הראשונים במשחק, שבר את שיאו של אגדת העבר של מילאן משנות ה-50, השבדי גונאר נורדהאל, כשהגיע ל-211 שערים במדי רומא, הכי הרבה לשחקן בקבוצה בודדת בסרייה A.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully