וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם 22.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* רומא השאילה את סטפנו אוקאקה לפארמה עד סיום העונה, אחרי שהחלוץ המוכשר בן ה-22 בילה את חלקה הראשון של העונה בבארי.

* הקשר אפוניו (27), שלא הסתדר עם מאמן מלאגה מנואל פלגריני, עבר לריאל סראגוסה. הוא גם היה על הכוונת של ווסט ברומיץ' האנגלי.

* סנט אטיין השאילה לבטיס את הבלם הברזילאי פאולאו עד סיום העונה. זו התחנה הרביעית של השחקן בן ה-29 באירופה אחרי שלפני כן הוא שיחק גם בנבאל ובראגה הפורטוגליות.


* שחקן קבוצת המילואים של ברצלונה, מרטין מונטויה הצעיר (20), שהיה על חזק על הכוונת של טוטנהאם, האריך את חוזהו ויישאר בקטלוניה לפחות עד קיץ 2014.

שמועות

* מנצ'סטר יונייטד תציע לפיורנטינה כעשרה מיליון יורו עבור חואן מנואל ורגאס (28), הקיצוני הפרואני של פיורנטינה. חצי אירופה רודפת אחרי השחקן, שעשוי לנחות לבסוף גם בארסנל, ליברפול, יובנטוס, אינטר או זניט סנט פטרסבורג.

* עוד ביונייטד, השדים האדומים מנסים לגייס 50 מיליון ליש"ט ולהציע אותם לטוטנהאם תמורת הקרואטי לוקה מודריץ'.

* אלכס מקליש, מנג'ר אסטון וילה, אמר כי קבוצתו תשמח להחתים את רובי קין, שמושאל לקבוצה מלוס אנג'לס גלאקסי, על חוזה קבוע אם השחקן ירצה. אולי הצמד הנפלא של השחקן מול וולבס אמש היה מה ששיכנע את מקליש.

* וולבס עצמה רוצה להחזיר לפרמיירליג את מייקל מנסיין האנגלי, שעזב את צ'לסי להמבורג. הזאבים מעוניינים להביא אותו בהשאלה עד קיץ 2012.

* נשיא אינטר מאסימו מוראטי אמר שהוא מקווה שהמועדון יוכל להתגבר על ההצעה מפריס סן ז'רמן ולהשאיר בקבוצה את הברזילאי טיאגו מוטה.

* ווסטהאם מליגת המשנה באנגליה מעוניינת לצרף את החלוץ הקרואטי של גלזגו ריינג'רס ניקיצה ילביץ', תמורת כחמישה מיליון ליש"ט. גם ליברפול רודפת אחרי השחקן.

* לטוטנהאם נמאס מההתעניינות הגוברת של ברצלונה בגארת' בייל, וכדי להשאיר את הוולשי בווייט הארט ליין היא הצמידה לו תג מחיר דמיוני של 150 מיליון ליש"ט.

* הבלם הקמרוני של טוטנהאם סבסטיאן באסונג עשוי להעדיף את אלופת צרפת ליל על פני ליון ולהצטרף אליה בהשאלה. עוד אצל התרנגולים, רובין קאזאן פתחה בשיחות כדי להעביר אליה את החלוץ הרוסי רומן פאבליוצ'נקו.

* צ'לסי ויתרה כנראה על הניסיון להביא את אדן הזארד ובמקומו היא הולכת בכל הכוח על וויליאן, הברזילאי של שחטאר דונייצק. על פי דיווחים בממלכה, הבלוז מוכנים לשלם עד 20 מיליון ליש"ט כדי לראות את הקשר בשורותיהם.

* צ'אבי טורס, ששייך למלאגה ומשחק העונה אצל לבאנטה המפתיעה, נמצא עד הכוונת של פולהאם וק.פ.ר מהפרמיירליג. עלותו עומדת על כשני מיליון יורו.

* הרנן קרספו (כן, הוא עדיין משחק) בן ה-36, עשוי לעזוב את פארמה לאחר שקיבל הצעות מקבוצות באיחוד האמירויות ובהודו.

* בגרמניה טוענים שאריאן רובן עומד להאריך את חוזהו בבאיירן מינכן.

העברות בעולם - דיווח יומי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully