וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו: "מההתחלה, המטרה הייתה להיות 1-4"

קפטן מ.ס. אשדוד ניסה שלא להתרגש מההפסד הראשון אחרי 15 משחקים: "שיחקנו טוב". הקבוצה תנסה לצרף קשר וחלוץ

15 משחקים רצופים לא טעמה מ.ס. אשדוד טעמו של הפסד, עד שאמש (שבת) לצערה זה קרה לבסוף והקבוצה נכנעה 1:0 לבית"ר ירושלים המתאוששת בטדי. שחקני אשדוד לא נפלו ביכולתם מהיריבה, אולם לא הצליחו לתרגם לשערים מספר מצבי הבקעה קורצים במהלך המשחק. בעקבות ההפסד וניצחונה של המוליכה עירוני קרית שמונה, הפער בין שתי הקבוצות עלה כבר ל-11 נקודות ולפחות בשלב הזה נדמה שבמועדון מעיר הנמל יסתפקו באחד מהמקומות שיובילו לאירופה בסיום העונה.

בהנהלת אשדוד לא ויתרו עדיין על האפשרות להתחזק במהלך חלון ההעברות הנוכחי, כאשר בקבוצה מחפשים קשר שמאלי זר ברמה גבוהה, שיוכל לשדרג את משחק הקישור. באשדוד ינסו למצוא גם חלוץ בעל שיעור קומה ואם ייאלצו לפנות מקום של זר, ינסו לשחרר את החלוץ סמואל יבואה שלא הצליח להרשים עד כה, כאשר הפועל פ"ת ובני סכנין כבר הביעו עניין לצרפו. בקבוצה מחזיקים גם בהצעה מקפריסין עבור החלוץ הגנאי.

"שיחקנו טוב והגענו להמון מצבים, לא הצלחנו להבקיע וכעת הראש שלנו כבר בשבוע הבא, במשחק נגד הפועל עכו", אמר הקפטן המאוכזב דוד רביבו, "היה חסר לנו כדור קטן ברשת, כי באמת שיחקנו יוצא מן הכלל לעומת המשחק הקודם נגד בני יהודה. נצטרך להסתכל קדימה. בית"ר ירושלים התחזקה ומדובר בקבוצה טובה. המטרה מההתחלה היתה להיות בין ארבע הראשונות ואני מקווה שגם נעשה את זה".

מי שערך אמש הופעת בכורה במדי אשדוד וגילה יכולת בהחלט טובה הוא הקשר תמיר כחלון, שפתח באגף ימין של הקישור. רביבו פירגן לחברו החדש בקבוצה ואמר: "אין ספק שתמיר הוא שחקן מצוין, הוא היה טוב אתמול אבל כשלא מנצחים זה מבאס. אני מאמין שכחלון עוד יתרום לנו בהמשך".

הקפטן האשדודי נשאל על ההצלחה המסחררת של המוליכה קרית שמונה והשיב: "קודם כל מגיע להם כל הכבוד על הניצחונות שהם עושים, הם משחקים יוצא מן הכלל. כרגע אני לא מסתכל על קרית שמונה, אלא על הקבוצה שלנו, אבל אני בהחלט מאחל להם המון הצלחה בהמשך הדרך".

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully