וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דלגליש זעם על שחקניו: "הם לא יישארו פה זמן רב ככה"

מאמן ליברפול יצא בהתקפה חסרת תקדים אחרי ההפסד לבולטון: "השחקנים קיבלו שיעור היום. מי הם חושבים שהם?"

תקופה לא טובה עוברת על ליברפול. שחקניו של קני דלגליש לא פספסו הזדמנות העונה לאכזב את אוהדיהם, אבל הערב (שבת) נדמה שהם שברו שיא עם הופעה אנמית במיוחד עם הפסד 3:1 לבולטון השקועה בתחתית, עבורה היה זה ניצחון שישי בלבד העונה ב-22 משחקיהם. דלגליש השתולל בסיום, ולא הסתיר את הכעס שלו משחקניו: "התוצאה הזאת מאוד מאכזבת, אבל מה שיותר מאכזב אותי הוא שאני לא חושב שהשחקנים היו מוכנים לשחק את המשחק", אמר המאמן הזועם.

"אני לא חושב שהגישה שלהם היתה נכונה, ואני לא חושב שעשינו את העבודה שלנו. עד כמה שבולטון היתה טובה, ככה אנחנו היינו גרועים". בשלב הזה פנה המנג'ר הסקוטי אל שחקניו ואמר: "אם למישהו מהם יש שאיפות להישאר במועדון הזה לתקופת זמן כלשהיא, הם צריכים לדעת שהם לא יישארו זמן רב אם זאת הדרך שבה הם מתכוונים לשחק. אנחנו מצפים להרבה יותר מזה. הם לא יכולים ללחוץ על מתג הכיבוי במועדון הזה".

דלגליש המשיך ואמר: "הבסיס של מועדון כדורגל תמיד בנוי על כבוד לאנשים אחרים, ועל הפילוסופיה שהמשחק הבא הוא החשוב ביותר, לא שניים או שלושת המשחקים האחרונים. אם השחקנים שלי היו צריכים שיעור, הם קיבלו אותו היום. אם הם חושבים שהם פשוט יכולים להופיע ולהשיג תוצאה טובה, ולא לשחק בצורה תחרותית או להציג מחוייבות מול היריבה, אז הם קיבלו שיעור היום. אם הם למדו מזה- יופי. המועדון שלנו מעולם לא היה יהיר, מעולם לא היה חסר כבוד. מי הם חושבים שהם, שהם מגיעים לבולטון ומצפים לזכות בשלוש הנקודות סתם ככה? אם הבעיה ששהשחקנים חשבו שהמשחק הזה לא חשוב כמו המשחק הבא, זה בסדר, אבל שיידעו שהם לא יהיו פה יותר".

ליברפול נראתה נורא והפסידה 3:1 לבולטון

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully