וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו: ניקולה טרוייץ' מגיע כדי לחתום עד לסיום העונה

22.1.2012 / 7:55

החלוץ הסרבי (19), שעל מועמדותו פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, ינחת. נבוישה מרינקוביץ': "לא יודע למה אני לא פותח"

בהפועל עכו חוו אחרי הרבה זמן אנחת רווחה משמעותית. הקבוצה ניצחה 1:3 אתמול (שבת) את האחרונה בטבלה הפועל פתח תקוה, והשלימה ניצחון שני בשלושת המשחקים האחרונים שמאושש את המצב מאז פתיחת הסיבוב השני ומחזיר את העכואים למקום השישי בטבלה. סינטאיהו סלליך שנעלם בשבועות האחרונים חזר לעצמו עם בישול ושער מצוין, סטפן שצ'פוביץ' כבש את השביעי שלו העונה ונבוישה מרינקוביץ', שבפעם השלישית ברציפות פתח על הספסל (מלבד המשחק שממנו נעדר בגלל הרחקה), הבקיע שער.

למרות הניצחון, בקבוצה מגבירים הילוך לגבי נושא החיזוק. כפי שפורסם השבוע בוואלה! ספורט, מי שיעבה את החוד של הקבוצה הוא ניקולה טרוייץ', החלוץ הסרבי בן ה-19 ששייך לפרטיזן בלגרד ושיתף פעולה עם שצ'פוביץ'. טרוייץ' ששיחק מתחילת העונה במדרבו מהליגה הראשונה בסרביה, ינחת היום בארץ כדי לחתום על חוזה עד לסיום העונה, כשלעכו תהיה אפשרות להחתים אותו לעונה נוספת.

הסרבי אמור להצטרף על חשבונו של לואיס זומא שיעזוב. במקביל, בקבוצה מתכוונים לצרף שני ישראלים נוספים במקום גבע ברקאי שעזב ואבי כנפו שיעזוב, כשמדובר בשחקן הגנה ושחקן קישור. למרות הדברים, מי שהבהיר כי יתעקש לבחון את טרוייץ' הוא המאמן אלי כהן, שדורש לראות אותו בפעולה.

מרינקוביץ': "יש לנו סגל שיכול להגיע למקום השישי"

יושב ראש המועדון ציון וייצמן התייחס ליכולת של הקבוצה בשבועות האחרונים, ואמר: "אני שמח שאנחנו מציגים כדורגל טוב וחוזרים ליכולת הטבעית שלנו. אני מקווה שעלינו בחזרה על דרך המלך. היו לנו חוסרים רבים בהרכב, ובמשחקים האחרונים הפסדנו לא מעט בגלל הפציעות שמהן סבלנו. סוף סוף חזרנו לראות את הקבוצה שכל כך התלהבנו לראות בסיבוב הראשון". במועדון שיבחו לאחר המשחק את עבד מורג'אן שתיפקד כמגן ימני ומילא את מקומם של רועי לוי ושגיב כהן הפצועים, וסלליך שחזר לעצמו.

מרינקוביץ', שכאמור ממשיך לכבוש כמחליף, סיפר לוואלה! ספורט: "אני מרגיש טוב מכיוון שכבשתי במשחקים האחרונים. אני במומנטום אישי מצוין, ואם אני אמשיך כך, זה יהיה מצוין. אני רוצה לשחק, ואני עובד קשה בכל אימון כדי להיות טוב. יש לי את היכולת להמשיך ולהבקיע שערים נוספים. אני לא יודע למה אני לא פותח ומדוע המאמן לא משתמש בי, זו ההחלטה שלו ואני מכבד את זה".

על ההתפתחות של עכו כקבוצה, הוסיף הסרבי: "אנחנו נמצאים במומנטום טוב. גם נגד נתניה נראינו יותר טוב. אני חושב שביתרון של 0:2 היינו יכולים לשחק בצורה קלה יותר, הגענו למצבים והיינו חייבים לסגור את הסיפור ולהבקיע שערים נוספים. אני לא יודע למה לא הצלחנו לעשות את זה, אולי היינו לחוצים קצת. רצינו מאוד לנצח, והכי חשוב שעשינו את זה. אני חושב שיש לנו סגל טוב שיכול להגיע למקום השישי, ומאמין שבסופו של דבר נהיה בפלייאוף העליון". על טרוייץ' שמגיע, אמר מרינקוביץ': "אני לא מכיר אותו אישית, אבל אני יודע שהוא שחקן צעיר ומהיר מאוד".

לידיעה הראשונית על האפשרות שניקולה טרוייץ' יצטרף

הפועל עכו ניצחה 1:3 את הפועל פתח תקוה

הפועל עכו בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully