וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "קלענו בינגו ברכש של 3-4 אלף דולר"

מאמן בית"ר ירושלים החמיא לפאסוס והוסיף: "לא נוריד את הרגל מהגז עד הסוף". יוסי מזרחי: "יצרנו מספיק הזדמנויות כדי לנצח"

בית"ר ירושלים המשיכה במסע ההתאוששות שלה הערב (שבת) עם ניצחון שלישי ברציפות, הפעם 0:1 על מ.ס אשדוד. לאונרדו פאסוס היה חתום על עוד שער ניצחון כשכבש בדקה ה-22 וקטע לאורחים רצף מרשים של 15 משחקים ללא הפסד, שהותיר את הקבוצה של יוסי מזרחי במרחק של 11 נקודות מהמוליכה קרית שמונה.

יובל נעים חגג בסיום: "שיחקנו נגד קבוצה מאוד טובה ומאומנת. אשדוד לא סתם במקום השני, אבל באנו מחוייבים עם נחישות, ועם יותר ריכוז היינו יכולים לכבוש גם את השני. אנחנו במגמה חיובית, כי התוספת של פאסוס ופרננדס הוסיפה לנו מאוד, בסך הכל היה משחק טוב ובטדי מול בית"ר לא יהיה קל לאף קבוצה".

לגבי פאסוס אמר נעים: "קלענו בינגו ברכש של 3-4 אלף דולר, שזה הרבה יותר קשה. הוא עוד צריך להיות הרבה יותר טוב מהיום, והוא עוד יהיה. אני לא רוצה עוד הרבה שחקני רכש, לא נביא סתם שחקנים, אלא רק אם יהיה שחקן מיוחד. מה שחשוב לנו היא ההמשכיות ולהישאר בליגה, לא נוריד את הגז עד הסוף".

סטיבן כהן הוסיף: "זה מאוד חשוב, הרבה זמן לא ניצחנו שלושה ניצחונות רצופים. עכשיו קיבלנו קצת אוויר מול היריבות בתחתית. רצנו כמו משוגעים ואלה שלוש הנקודות הכי חשובות של המחזורים האחרונים. מאוד קשה לנצח אותנו בבית מול הקהל, אבל גם זה השחקנים שלנו. אני מקווה שנמשיך ככה ובשבוע הבא יהיה קרב על החיים שלנו. אני כל הזמן אופטימי ובעזרת השם נוציא עוד שלוש נקודות בשבוע הבא, במיוחד אם נעבוד קשה".

יוסי מזרחי אמר: "כבר שכחתי איך להפסיד, ואני מקווה מאוד שאשכח עוד פעם. בכדורגל שם המשחק הוא ניצול מצבים, ואם אתה לא עושה את זה אתה בוכה כשאתה הולך הביתה. יצרנו מספיק הזדמנויות גם כדי לנצח לא רק כדי להשוות, אבל לא עשינו את זה. כשאתה לא מבקיע אתה לא מבקיע. יש לנו חומר מספיק טוב כדי לצאת מזה, היום עשינו מספיק מהלכים יפים אבל לא שיחקנו מספיק עם סבלנות במחצית השנייה".

לגבי האפשרות שיביא רכש אמר מזרחי: "אם לא יהיה שחקן שיוכל לשדרג אותנו לא נביא חיזוק, יש לנו סגל מספיק טוב ואם צריך נלך איתו עד הסוף". כשנשאל האם קבוצתו עדיין במאבק האליפות אמר מזרחי: "אני אף פעם לא אמרתי שאנחנו במאבק על האליפות".

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully