וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "בורשטיין נתן הופעה של קפטן אמיתי"

21.1.2012 / 21:49

המאמן החמיא לקפטן מכבי ת"א שקלע 18 מול פרטיזן: "מנהיג ומקצוען אמיתי". על המשחק: "הישג גדול, קורה לנו משהו טוב"

זה לא היה פשוט, זה לא היה יפה במיוחד אבל מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) ניצחון נאה על פרטיזן בלגרד המסוכנת 78:84 במסגרת הליגה האדריאטית, והראתה שהיא מסוגלת לנצח גם בקרב חפירות מסוג זה. דיוויד בלאט ניסה לאפשר מנוחה לכמה שיותר שחקנים מהרוטציה שלו, מה שפינה את הבמה לטל בורשטיין, שרשם את משחקו הטוב ביותר העונה וסיים כקלעי המוביל עם 18 נקודות.

"זו לא פעם ראשונה העונה שהקפטן שלנו יודע להיכנס למשחק ולהתעלות", אמר דיוויד בלאט בסיום. "הוא לא היחיד כמובן, אבל הוא הגורם העיקרי לניצחון שלנו היום עם התנהגות והופעה של קפטן אמיתי. הוא לא שיחק דקה ביום חמישי, גם כי היה חולה ולא התאמן הרבה וגם כי המשחק כבר זרם בלעדיו, ובניתי עליו היום כי רציתי לתת לו את ההזדמנות לחזור לעניינים. כמו מנהיג ומקצוען הוא לקח את זה הכי רחוק שאפשר".

המאמן התייחס לצמד משחקי החוץ, משניהם יצאה הקבוצה מנצחת: "בעונה עם כל כך הרבה משחקים לפעמים בלי לשים לב לוקחים הישג גדול כמובן מאליו. לטעמי, לצאת למסע כזה ולנצח בליטא במשחק יורוליג מאוד חשוב ומלחיץ, נגד קהל גדול ועוין, ותוך 48 שעות לשחק בבלגרד באווירה דומה, נגד קבוצה שצריכה את הניצחון הרבה יותר מאיתנו והיא גם קבוצת יורוליג שניצחה כאן לא מעט קבוצות גדולות, כולל אותנו - זה מצביע על משהו מאוד טוב שקורה אצלנו בקבוצה".

הליגה האדריאטית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully