וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

11 נקודות לכספי, קליבלנד הובסה באטלנטה

הפורוורד הישראלי שיחק 25 דקות, הוסיף שני ריבאונדים, אבל לא מנע מהקאבלירס הפסד שלישי ברציפות, הפעם 121:94

עומרי כספי עלה הלילה (בין שבת לראשון) כרגיל בחמישייה של קליבלנד קאבלירס, והקבוצה מאוהיו הובסה 121:94 בחוץ על ידי אטלנטה הוקס. הפורוורד הישראלי שיחק 25 דקות בהן קלע 11 נקודות ב-50 אחוז מהשדה (5 מ-10, כולל 1 מ-3 מחוץ לקשת), הוריד שני ריבאונדים, מסר אסיסט אחד וחטף שני כדורים.

ההגנה של הקאבס לא הייתה קיימת הלילה ועוד במשחק שההוקס הגיעו אליו במצב רוח התקפי למדי. כבר במחצית זה היה 42:61 לקבוצה מג'ורג'יה והמאמן שלה לארי דרו אמר בסיום ש"מההתחלה ועד הסוף הרגשתי שאנחנו במצב התקפי. אפשר היה לראות את האגרסיביות ואת האנרגיות של השחקנים".


ההוקס עלו למאזן 5:12 וג'ו ג'ונסון הוליך אותם עם 25 נקודות, ג'אנרו פארגו וג'ף טיג הוסיפו 14 כל אחד וזאזה פאצ'וליה תרם 13.

הקאבס הגיעו אחרי תבוסה ביתית 114:75 לשיקגו והם בעיצומם של כמה ימים לא טובים בכלל עם הפסד שלישי ברציפות. המאזן שלהם עומד על 9:6 והמאמן ביירון סקוט אמר: "לפעמים צריך להגיע לתחתית כדי ללמוד, אבל אני לא חושב שהגענו לתחתית. בשנה שעברה הפסדנו 26 משחקים ברציפות ואני מקווה שזה לא יקרה גם עכשיו".

מלבד כספי לקליבלנד היו חמישה שחקנים נוספים בדאבל פיגרס: קיירי אירווינג הוליך עם 18 נקודות, טריסטן תומפסון תרם 16, אלונזו גי 14, רמון סשנס 13 ואנטואן ג'יימיסון 10.

צפו בתקציר המשחק

NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully