וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רן בן שמעון: "רצים לאליפות, אבל זה מירוץ ארוך"

קרית שמונה חגגה עוד ניצחון, המאמן שומר על קור רוח: "הפיקנטריה לא מעניינת". שייע: "בדקה ה-70 רציתי שייגמר"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכת וידאו: טל רזניק

הפועל תל אביב ניצחה 3:7? אז מה. קרית שמונה לא מתרגשת וממשיכה בשלה, עם עוד צעד בדרך לאליפות ההיסטורית שלה. היום (שבת) בתפקיד הקורבן הייתה עירוני רמת השרון, שהגיעה לצפון וחזרה עם רשת מלאה בכדורים, 0:4 ענק לרן בן שמעון וחבורתו הנהדרת. שיר צדק (28, שער מדהים), שמעון אבוחצירא (36), עדי אלישע (65) ועצמי של גל ניר (70), עשו את העבודה.

רן בן שמעון חגג עוד ניצחון, ה-15 העונה: "הקהל המדהים דחף אותנו, הוא עשה הצגה אחרי שירדו עליו. עכשיו כולם שמחים, אבל אסור לשכוח שב-0:0 דני לקח מצב של מאה אחוז. כל הפיקנטריה מסביב פחות חשובה לי עכשיו, לקראת הסוף היא תהיה יותר מעניינת. כבר אמרתי שאנחנו רצים לאליפות, אבל זה מירוץ הרבה יותר ארוך ממה שחושבים. קרית שמונה לא נבנתה למקומות האלה וכל שבוע יש אתגר חדש. לא קל להביא את האש למשחקים כאלה, כשאתה בא עם כל כך הרבה משקל על הכתפיים ולעשות תוצאה כזו. במשחקים בקרית אליעזר, בלומפילד או טדי יותר זה יותר פשוט. כל השבוע דיברו על מי שחסר, אבל אלה ששיחקו עשו הצגה מדהימה. התוצאה של הפועל לא מעניינת אותי, כשאנחנו מנצחים הכל בסדר. עד סוף העונה, כל משחק עלול לגרום לאיבוד מומנטום וכל הכבוד לשחקנים שלא מוותרים על אף משחק".

שמעון אבוחצירא, ששוב מצא את הרשת, המשיך באותו קו של מאמנו: "אנחנו משחקים טוב, צריך לבוא לראות את האימונים ואת התחרותיות שלנו. אני חושב שלא צריך לצאת בהצהרות על אליפות, עוד מוקדם וכדורגל הוא משחק נזיל. אנחנו ממשיכים לעבוד". שיר צדק רק הוסיף: "אנחנו קבוצתים, עובדים כל אימון ורואים את זה במשחק".

המאמן המפסיד שייע פייגנבוים אמר: "מחצית ראשונה הגענו למצבים, ספגנו שני שערים שאני לא רוצה להאשים אף אחד בהם, אבל אם אתה סופג שני שערים בקרית שמונה, אתה יכול להתמוטט. במחצית השנייה היינו מאוד מבולבלים. בדקה ה-70 רציתי שישרקו לסוף. זה לא היה זה. כדי להשתפר, צריך להבקיע את השער ב-0:0, כשמסודי עמד לבד מול השער. אולי זה המזל של קרית שמונה".

קרית שמונה הביסה 0:4 את רמת השרון

עירוני קרית שמונה בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully