וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: רוג'ר פדרר ורפאל נדאל עלו לרבע הגמר

השוויצרי לא התקשה מול טומיץ' המקומי, הספרדי גבר בקלות על בן ארצו פליסיאנו לופס. קאמבק ענק של קלייסטרס נגד נה לי

הלילה (בין שבת לראשון) התחיל הדבר האמיתי באליפות אוסטרליה הפתוחה בטניס: שמינית הגמר בגברים ובנשים עם קרבות חמים במיוחד.

רפאל נדאל (2) היה הראשון לעלות לרבע הגמר אחרי שהוא ניצח את בדרבי ספרדי את פליסיאנו לופס (18) 4:6, 4:6, 2:6. רוג'ר פדרר (3) הדיח את התקווה המקומית הגדולה ברנרד טומיץ' עם 4:6, 2:6, 2:6. תומאס ברדיך (7) ניצח את וניקולס אלמגרו (10) וגם חואן מרטין דל פוטרו (11) עלה לרבע הגמר אחרי שניצח את פיליפ קולשרייבר הגרמני.

בנשים, קרוליין ווזניאקי (1) גברה 0:6, 5:7 על ילנה ינקוביץ' (13), ויקטוריה אזרנקה (3) גברה על איבטה בנסובה 2:6, 2:6 והמפגש המעניין מכולם היה זה בו קים קלייסטרס (11) ניצחה את נה לי (5) 6:4, 6:7, 4:6. אגניישקה רדוואנסקה (8), שנהנית מתמיכה אדירה במלבורן, ניצחה את יוליה גרגס (22) 1:6, 1:6.

גברים

רוג'ר פדרר (3) חגג את משחקו ה-1,000 בסבב עם ניצחון מוחץ על הגיבור המקומי. טומיץ' בן ה-19 (38 בעולם) הרשים עד כה אבל לא מצא תשובות לכושר הנהדר של השוויצרי שמשייט עד כה בלי בעיות מיוחדות. פדרר נכנס לעניינים לאיטו עם 4:6 במערכה הראשונה, לפני שהעלה הילוך עם 2:6 במערכה השנייה ו-2:6 חלק נוסף במערכה השלישית מול טומיץ' אובד העצות, בדרך למפגש מול חואן מרטין דל פוטרו (11) שניצח את פיליפ קולשרייבר (41 בעולם) 4:6, 2:6, 1:6.

הראשון לעלות לרבע הגמר היה רפאל נדאל, שניצח את פליסיאנו לופס (18) 4:6, 4:6, 2:6 במשחק המוקדם ברוד לייבר ארינה. נדאל שהגיע אחרי שלושה ניצחונות חלקים, נתקל הפעם בהתנגדות יותר נחרצת של השחקן היריב, אבל בכל זאת הצליח להכניע את בן ארצו וחברו לנבחרת הדייויס של ספרד, כשהמאזן בין השניים עומד כעת על 2:9 לטובתו.

נדאל יפגוש את תומאס ברדיך (7), שנמצא בכושר טוב מאוד ולמעשה ממשיך את היכולת שהציג בסוף העונה שעברה. הצ'כי ניצח את וניקולס אלמגרו הספרדי (10) 6:4, 6:7, 6:7, 6:7 במשחק טעון במהלכו האשים ברדיך את אלמגרו בכך שחבט בכוונה כדור שפגע בגופו והצ'כי אף סירב ללחוץ את ידו של יריבו בסיום וזכה על כך למבול של שריקות בוז מהקהל האוסטרלי.

נשים

בשנה שעברה קיבלנו גמר נהדר בטורניר, כשקים קלייסטרס ניצחה את נה לי 6:3, 3:6, 3:6. השנה השתיים נפגשו כבר בשמינית הגמר, אבל הדרמה והאיכות לא נפלו מהמשחק אשתקד. נתחיל מהסו ונספר שקלייסטרס שוב ניצחה, הפעם 6:4, 6:7, 4:6, אבל הדרך לרבע הגמר כללה דרמה גדולה.

לי הגיעה הפעם כמדורגת הבכירה מבין השתיים (5 לעומת 11) והיא נראתה בדרך לניצחון עם יתרון 0:1 במערכות ו-2:6 בשובר השוויון במערכה השנייה. כאן החל הקאמבק של הבלגית. קלייסרטס הצילה לא פחות מארבע נקודות משחק לחובתה, חזרה בגדול עם שש נקודות רצופות וניצחה 6:8. בשלב הזה הסינית נשברה ואילו קלייסטרס המנוסה ידעה לרתום את המומנטום החיובי לטובתה ולהגיש לניצחון ב-2:5. סוף? עדיין לא. לי התאוששה, שברה ואיימה לחזור, אבל קלייסטרס נתנה עוד פוש אחרון וניצחה. איזה משחק.

קלייסטרס תפגוש ברבע הגמר את קרוליין ווזניאקי (1), שהסתדרה עם ילנה ינקוביץ' (13) וניצחה 0:6, 5:7 במשחק שנעל את משחקי היום ברוד לייבר ארנה. המפגש המסקרן בין שתי הטניסאיות שהעפילו למקום הראשון בעולם מבלי לזכות בתואר גרנד סלאם היה חד צדדי מהצפוי, כשווזניאקי החלה לדרוס את יריבתה מהפתיחה עם משחק הגנה מושלם שתיסכל את הסרבית שנתנה מעט יותר פייט במערכה השנייה בה איבדה ווזניאקי גובה אבל התעשתה בזמן.

טניסאית נוספת שנחשבת למועמדת לזכייה בתואר היא ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית (3), שפתחה את יום המשחקים ברוד לייבר ארינה מול איבטה בנסובה הצ'כית (46) עם ניצחון קליל 2:6, 2:6. הבלארוסית, שגברה בסיבוב הקודם על מונה בארתל הגרמניה המצוינת, ניצחה את בנסובה בכל שלושת המפגשים בין השתיים בלי להפסיד מערכה ועשתה זאת שוב.

אזרנקה תפגוש ברבע הגמר את אגניישקה רדוואנסקה הפולניה (8), שנהנית מתמיכה גדולה מהקהל במלבורן, והלילה דרסה את יוליה גרגס הגרמניה (22) 1:6, 1:6.

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully