וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רוני לוי ואנורתוזיס ניצחו במשחק העונה

קבוצתו של הישראלי גברה 0:1 על אומוניה ניקוסיה (90 דקות לשפונגין). 68 דקות לרפאלוב בהפסד ברוז', 90 דקות למלול ודיין

המחזור ה-17 בליגה הקפריסאית נפתח היום (שבת) עם משחק העונה, שהיה גם דרבי ישראלי. אומוניה ניקוסיה, עם יובל שפונגין שהשלים 90 דקות בהרכב, אירחה את אנורתוזיס פמגוסטה של רוני לוי, נהנתה מיתרון מספרי לכל אורך המחצית השנייה ובכל זאת הפסידה בצורה דרמטית 1:0. בזכות הניצחון היוקרתי השוותה אנורתוזיס את מאזנה לזה של אומוניה בפסגה עם 37 נקודות.

אנורתוזיס הגיעה אחרי חמישה ניצחונות ליגה רצופים, אך עם סטטיסטיקה עלובה במפגשים מול אומוניה. הקבוצה מפמגוסטה לא ניצחה את המובילה ב-15 משחקי הליגה הקודמים ולא כבשה לרשתה בחמשת האחרונים. הרצף הזה נשבר היום, בצורה הכי מתוקה שיש. אחרי 45 דקות שקולות עם מעט הזדמנויות ליד השערים, הגיעה הרחקתו של מרקו אנדיץ' האורח בצהוב שני. מכאן אנורתוזיס עברה למגננה, אבל עקצה בדקה ה-85 עם שער ראשון העונה של הברזילאי אבנדרו רונקאטו. ניצחון חשוב לרוני לוי.

* משחקה של פראלימני, אותה מאמן ניר קלינגר ואליה הצטרף עידן שדה, נדחה למועד אחר. הקבוצה אמורה הייתה לארח את ארמיס.

* בבלגיה רשם ליאור רפאלוב 68 דקות בהפסד של קלאב ברוז' 1:0 למכלן, בשורותיה לא שותף לירוי צעירי. בירסחוט חגגה עם 0:4 על סרקל ברוז', כשדור מלול ורועי דיין שיחקו 90 דקות כל אחד.

* טל בן חיים שיחק 90 דקות בהפסד של פורטסמות 3:2 בחוץ לקרדיף. קני מילר (15) ומארק הדסון (69) כבשו לזכות קרדיף, מרקו פוטאקס (39) וגרג הלפורד (49) לפומפי, עד שבתוספת הזמן קרייג קונווי הכריע עבור הוולשים.

רוני לוי משקם את עצמו באנורתוזיס

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully