וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: מכבי תל אביב הפסידה 3:1 להמעפיל חדרה

יניב בר נצר ניצח את אחיו זוהר במשחק ההשלמה. הדאבליסטית, ששיחקה ללא אפרון ופייגה, ספגה הפסד שני

מכבי תל אביב ספגה אתמול (שישי) את אחד ההפסדים המפתיעים ביותר שלה בשנים האחרונות. הדאבליסטית הפסידה במשחק השלמה לקבוצת המעפיל חדרה 3:1 מול 400 צופים נלהבים בקיבוץ עין שמר.

הצהובים התייצבו למשחק כשהמאמן זוהר בר נצר איפשר מנוחה לניקו אפרון ולשון פייגה ובמקומם עלו אריאל כצנלסון ואמיר וינרסקי. שחקניו של יניב בר נצר לא עשו כבוד וניצחו את המערכה הראשונה הצמודה 25:27 ומיד לאחר מכן חתכו בקלות 16:25. בתום המערכה הראשונה הוריד מאמן מכבי תל אביב אל הספסל את אלכסנדר מורנו הקולומביאני לאחר שזה לא נכנס טוב למשחק.

מכבי תל אביב אמנם ניצחה את המערכה השלישית 23:25 אבל ברביעית הסיפור היה נעול כשהמעפיל חדרה חגגה עוד ניצחון דרמטי במערכה 23:25 בדרך ל-1:3 נפלא. הניצחון פותח פער שש נקודות מרמת השרון שבמקום השישי. ביום שלישי תתארח המעפיל אצל מכבי הוד השרון שעבורה, המאבק על המקום הראשון נפתח מחדש.

"מכבי קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו", אמר בסיום המאמן המנצח יניב בר נצר. "זה פשוט היה משחק טוב שלנו, השחקנים שיחקו מצויין ואין לי מילים, אני מאוד מאושר. שיחקנו טוב ומשוחרר". האח, זוהר בר נצר שהפסיד באופן מפתיע בדרבי המשפחתי היה מאופק בסיום ואמר לאתר איגוד הכדורעף: "כל הכבוד למעפיל חדרה. אין לי תירוצים, נלמד לתקן ולשפר מהמשחק הזה".

מאמן האלופה גם התייחס למפגש הצפוי עם אולימפיאקוס במסגרת האירופית בתחילת החודש הבא: "אני מקווה שיתרון הביתיות יעזור לנו לעשות הישג היסטורי באירופה". זה היה הפסדה השני העונה של הדאבליסטית, הקודם נרשם במחזור השני אצל הפועל מטה אשר/עכו.

כדורעף בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully