וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמן פרטיזן בלגרד: "מכבי ת"א מילאה את הסגל באיכות"

20.1.2012 / 21:11

ולדימיר יובנוביץ' חושש ממשחק האדריאטית עם הצהובים (שבת, 19:30, ספורט5). בלאט צפוי להעניק לשחורציאניטיס מנוחה

לאחר שפתחה ברגל ימין את שלב הטופ 16 של היורוליג עם ניצחון חוץ חשוב בקובנה על ז'לגיריס, הגיעה היום (שישי) מכבי תל אביב לבלגרד לקראת משחק הליגה האדראטית מול פרטיזן המקומית מחר (שבת, 19:30, ספורט5). בקבוצה מרוצים מאוד מהניצחון שהושג אמש, ומכיוון שהאלופה הישראלית נמצאת במצב טוב באדריאטית (ראשונה עם מאזן 1:15) ובשבוע הבא מצפה לה משחק חוץ מול ברק נתניה וקרב ענקים מול ברצלונה ביורוליג, דיוויד בלאט לא צפוי להעמיס על השחקנים. כל הסגל יהיה כשיר למפגש, אך נדמה שמי שצפוי לקבל מנוחה רבה הוא הסנטר סופוקליס שחורציאניטיס.

פרטיזן מגיעה למשחק מהמקום השלישי בליגה האדריאטית, עם מאזן 5:11, ומאמנה, ולדימיר יובנוביץ', יודע שמצפה לחבורה שלו קרב לא פשוט מחר. "מכבי היא קבוצה מהרמה הגבוהה ביותר. בכל שלושת המפעלים שלה היא רוצה ללכת כמה שיותר רחוק, והיא עברה הרבה שינויים העונה, אבל מילאה את הסגל בשחקנים איכותיים. במקום פארמר הגיעו שני שחקנים וותיקים ומוכחים בדמות מאלט ולנגפורד".

"לנגפורד קצת התקשה בהתחלה, אבל לקראת סוף השנה האזרחית הוא הראה למה הביאו אותו", הוסיף מאמן פרטיזן, ועבר להתרכז בקבוצתו שלו: "עדיין יש לנו בעיות ואני מקווה שניראה יותר טוב נגד מכבי. התכוננו היטב למשחק, היו לנו שבעה ימי מנוחה, ואני מקווה שיהיה משחק טוב".

המשחק מחר יהיה המפגש ה-22 בין הקבוצות. כזכור, השתיים הוגרלו לאותו בית מוקדם ביורוליג, כאשר במשחק הראשון ניצחו הצהובים מישראל 66:70, בעוד בבלגרד ניצחה פרטיזן 71:74, עם הצגה של הפורוורד שהושאל ממכבי תל אביב לסרבים - מילאן מצ'באן.

אוהד גרינוולד על הרומן בין דיוויד בלאט וריצ'רד הנדריקס

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully