וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווין רוני: "לארסנל וצ'לסי יהיה מה להגיד במירוץ האליפות"

כוכב יונייטד מפרגן לתותחנים לקראת יום ראשון ומבטיח: "ה-2:8 לא יחזור על עצמו". פרגוסון: "כבר שכחתי מהמשחק ההוא"

המחזור ה-22 באנגליה אמנם ייצא לדרך כבר מחר (שבת), אך המשחק המרכזי יגיע מחרתיים, עם הקרב הגדול בין מנצ'סטר יונייטד וארסנל. 48 שעות לפני המפגש המסקרן, העיסוק המרכזי של התקשורת הוא כמובן הפעם הקודמת ששתי האימפריות נפגשו - אז, בחודש אוגוסט, הנחילה יונייטד ליריבתה הגדולה את אחת התבוסות המשפילות אי פעם, עם 2:8 היסטורי.

"ידענו שזה היה יום מדהים עבורנו ויום רע עבורם, אבל רק אחר כך הבנו איזה ניצחון זה היה", אמר הערב ווין רוני, שמצא את הרשת שלוש פעמים באותו משחק. "לנצח את ארסנל 2:8, עם השחקנים שיש להם והמאמן שיש להם, זה מדהים. ממש לא ציפינו לתוצאה כזאת, ואני די בטוח שהיא לא תחזור על עצמה ביום ראשון. בכל פעם שעלינו להתקפה הגענו להזדמנות או שהבקענו".

עם זאת, רוני מכבד את התותחנים וגם הוא יודע שביום ראשון זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי: "מאז אותו משחק ארסנל רצה מצוין. אני עדיין חושב שאנחנו, מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם שלוש הפייבוריטיות לקחת את האליפות, אבל גם לצ'לסי וארסנל יהיה הרבה מה להגיד בנושא".

מאמנו של רוני, אלכס פרגוסון, המשיך בקו דומה לזה של כוכבו כשהוסיף במסיבת העיתונאים הרשמית: "צריך לשכוח מהמשחק ההוא, אני בטוח שארסנל כבר שכחה ממנו וזה גם מה שאני עשיתי. אין שום סיכוי למשחק כל כך פתוח, ואני לא חושב שיהיו הבדלים גדולים בין הקבוצות, רק מקווה שנשיג את התוצאה שאנחנו רוצים. ארסנל התאוששה היטב, היא בתקופה טובה".

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה זקוק לניתוח לייזר בעיניו


כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully