וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מ.ס. אשדוד: "תיקון הנזק ייקח זמן"

יובל נעים יודע שהעבודה של בית"ר עוד רחוקה מסיום ומול השנייה בטבלה הוא יחפש ניצחון שלישי רצוף (ש', 20:00, ספ'2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפעם האחרונה שאשדוד ניצחה את בית"ר בטדי הייתה בעונת 2005/6, במשחק הבית הראשון של לואיס פרננדס כמאמן בית"ר ובמשחק הבכורה של גל אלברמן, ז'רום לרואה, פבריס פרננדס ואיגור מיטרסקי, בתחילת הדרך של הקבוצה המפלצתית שהחלה להיבנות. אשדוד ניצחה 0:1 משער של שי הולצמן, רבע שעה לסיום.

* שלוש פעמים בלבד הגיעה אשדוד לטדי כשהיא מדורגת מעל בית"ר בטבלה. בכל שלוש הפעמים היא נוצחה.

* עמית בן שושן הוא מלך השערים של בית"ר, עם שישה. את השער האחרון הוא כבש נגד מכבי תל אביב במחזור ה-11.

* בית"ר לא כבשה בארבעת משחקיה האחרונים נגד אשדוד. היא נוצחה פעמיים 3:0 ופעמיים המשחקים הסתיימו בתיקו 0:0.

מפתחות והכנות

בית"ר ירושלים:

בקבוצה מייחסים חשיבות אדירה למשחק ורואים בו הזדמנות לברוח מהקו האדום, בשל המפגש הישיר בין הפועל באר שבע להפועל חיפה. המאמן יובל נעים אמר היום לשחקניו באסיפה: "את הנזק שעשינו בחודשים האחרונים, ייקח זמן לתקן. שני הניצחונות נותנים לנו קצת חמצן להרים את הראש, אבל ללא המשכיות נרד חזרה לאותו מקום ולאותו בלגן. אשדוד קבוצה חזקה אבל אם נעשה את הדברים שלנו וכולם יהיו ממושמעים טקטית ויעשו תנועה כמו שהם יודעים, בטדי, עם הקהל שלנו, אנחנו צריכים לקחת את המשחק".

בנוגע להרכב, נעים לא תירגל היום את ה-11 שצפויים לפתוח ונראה שהמפתח להרכב מתחיל בעמדת המגן השמאלי. אבי ריקן, שמתח את השריר, ייעדר ונעים מתלבט אם לפתוח עם מתנאל בן סימון במקומו או שמא להסיט את שי חדד לתפקיד. במידה וחדד יוסט, ישחקו בקישור האחורי קובי מויאל שחוזר להרכב, דריו פרננדז ודן איינבינדר, כשלפניהם סטיבן כהן, עמית בן שושן ולאונרדו פאסוס, שיפתח כחלוץ בודד. במידה ובן סימון יפתח כמגן שמאלי, יצטרך נעים להחליט את מי מהקשרים להוציא מההרכב.

היום הגיעו בבית"ר לסיכום עם הרמוני איקנדה, קשר ניגרי בן 21. איקנדה נרכש על ידי מילאן הגדולה ב-2009, שיחק במחלקת הנוער שלה עד ינואר 2010 ולאחר מכן הושאל לשישה חודשים למונזה האיטלקית. בתחילת עונת 2010/11 הושאל שנית, הפעם לפוגיבונסי, ולאחר מכן שיחק כמושאל גם באקסטרמדורה הספרדית. בעונה שעברה השתייך איקנדה להונבד ההונגרית, ובמקביל זכה להופעה ראשונה בנבחרת הבוגרת של ניגריה, אחרי שלבש לפני כן את מדי הנבחרות הצעירות.

עוד מועמד לחיזוק הוא שחקן ניגרי נוסף, החלוץ עמנואל אודיבה בן ה-25, שהיה חלק מהנבחרת הצעירה של ניגריה עד לפני שלוש שנים ובעונה שעברה שיחק באלג'יר. אודיבה ימשיך להיבחן מספר ימים נוספים והחלטה לגביו תתקבל בהמשך. צמד הניגרים הגיעו להתרשמות בבני סכנין, אך התאכזבו מהתנאים הגרועים במועדון ורצו לעזוב. כאשר שמעו שלבית"ר יש אפשרות לצרפם ביצעו השניים פניית פרסה.

מ.ס. אשדוד:

הקבוצה תגיע מחר לטדי אחרי סיבוב שלם ללא הפסד, מה שמיקם את הקבוצה במקום השני. המאמן יוסי מזרחי, שיפגוש את מועדון נעוריו, בו שיחק ואימן, צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב, לעומת ה-11 שפתחו מול בני יהודה. הקשר הניגרי אפה אמברוז סיים לרצות הרחקה בגין צהובים ויפתח יחד עם ניר ביטון בקישור האחורי. מי שיערוך הופעת בכורה הוא הקשר תמיר כחלון, שצפוי לפתוח על חשבונו של בן בוטבול בקישור. השבוע הגיע השחרור הבינלאומי של כחלון מקבוצת קראקוביה הפולנית ורישומו הושלם בהצלחה. החלוץ רוג'רס קולה שצפוי לנחות הלילה מזמביה לשם נסע מסיבות אישיות, ייעדר מהמשחק. מזרחי צפוי לתת את חולצת ההרכב למשה בן לולו, אם כי גם סמואל יבואה עשוי לפתוח. במועדון נערכו השבוע לקור העז הצפוי בטדי והצטיידו בציוד ובגדים מיוחדים.

יעמדו למבחן

בית"ר ירושלים: דריו פרננדס

האוהדים חיכו לו בטירוף, נעים בונה עליו והשחקנים מרוצים שיש בעל בית באמצע. משחק ראשון של פרננדס בטדי, חייב להתחיל ברגל ימין מבחינת הקשר.

מ.ס. אשדוד: אפה אמברוז

המאמן יוסי מזרחי עשה העונה הסבה לאמברוז מעמדת הבלם לקישור האחורי. מתחילת העונה מציג הניגרי המוכשר כושר נפלא והוא אחד הגורמים למיקום הגבוה של אשדוד. המאצ' אפ בין אמברוז וביטון לבין הקישור האחורי של בית"ר, עשוי להכריע את גורל ההתמודדות כולה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

הרכבים משוערים

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, ברק משה, אנדריי פיליאבסקי, מתן בראשי, שי חדד (מתנאל בן סימון), קובי מויאל, דן איינבינדר, דריו פרננדס, סטיבן כהן, עמית בן שושן, לאונרדו פאסוס.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, אפה אמברוז, ניר ביטון, תמיר כחלון, דוד רביבו, עידן שריקי, משה בן לולו (סמואל יבואה).

בית"ר ירושלים בוואלה! ספורט

מ.ס. אשדוד בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully