וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"טביב יחזיק 49 אחוז מהפועל תל אביב, האוהדים ב-51"

המנכ"ל המתפטר ניר ענבר יציע לבעלים תכנית על פי המודל בגרמניה. מקורבים למועדון "הצדדים חייבים להגיע להידברות"

ניר ענבר, שהתפטר לפני מספר ימים מתפקידו כמנכ"ל הפועל תל אביב, אך עדיין עובד מאחורי הקלעים במועדון, מנסח בימים האחרונים תכנית עסקית להצלת המועדון מפירוק אפשרי. ענבר יציע לבעלים אלי טביב ולמספר אנשי עסקים המקורבים לקבוצה ביניהם קובי סידי, אלי להב היזם הבאר שבעי ועוד, להגיע לעמק השווה ולקחת אחריות משותפת על הקבוצה יחדיו.

בשלב הראשון הדברים תלויים כמובן בהסכמת טביב. אם הוא ייתן את הסכמתו, מספר אנשי עסקים מחו"ל ומישראל כבר הביעו את רצונם לתרום את חלקם להצלת המועדון, יכנסו כשותפים עסקיים ויהיו אחראיים על מוסר התשלומים הגרוע בהפועל והסדרת חובות הקבוצה, וכן על קביעת יעדים עתידיים להשקעה נכונה במחלקת הנוער ובקבוצה הבוגרת.

על פי התכנית, בשלב השני תעבור האחריות בעניין הכספי לאוהדים עצמם, שיקבלו אפשרות להיות חלק אינטגרלי מהמועדון ולרכוש 51 אחוזים מהבעלות שלו, או 50+1 על פי ההגדרה העסקית הנכונה. ההצעה מתבססת על הנעשה בגרמניה ,שם הקבוצה הפכה להיות נכס של האוהדים המשקיעים בה סכום כסף וקונים לעצמם זכות החלטה בבחירת המדים אותם ילבשו שחקני המועדון, המגרש שהקבוצה בה תשחק, סמל הקבוצה, מחיר המנויים ועוד שלל החלטות ניהוליות עקרוניות למועדון, כל זה כמובן על ידי החלטת הרוב. מצד שני, לבעלים תהיה זכות וטו בנושאי רכש, בחירת הצוות המקצועי, ותקצוב הקבוצה הבוגרת.

ענבר הוא בוגר תואר שני בלימודים עסקיים מפיפ"א והוא איש עבודה מעורך גם על ידי טביב וגם על ידי אוהדי הקבוצה. מקורבים למועדון אמרו: "היוזמה היא עדיין בגדר רעיון. המגמה בעולם היא שאוהדי הקבוצה יחזיקו באחריות על המועדון יחד עם הבעלים ולאור המלחמה הקיימת, אין דרך אחרת מהידברות בין הצדדים ונטילת אחריות משותפת. כרגע שני הצדדים בטוחים בצדקת דרכם והמלחמה ביניהם תשאיר את הפועל תל אביב או עם קופה ריקה ובקשה לפשיטת רגל או במקרה היותר גרוע ללא אוהדים ביציעים. אם שני הצדדים רוצים בטובת המועדון, הם חייבים לשבת ולהתדיין בנושאים הללו".

אוהדי הפועל תל אביב פתחו אתר רשמי למחאה נגד אלי טביב

אוהדי הפועל תל אביב יתבעו את אלי טביב?

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully