וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי הפועל ת"א נגד טביב, האתר הרשמי

מחאת האוהדים עולה שלב והופכת למאורגנת יותר עם אתר אינטרנט. לפני המשחק נגד נתניה: סדנת יצירה והכנת שלטים

אחרי יומיים של הפגנות, תליית שלטים וגם הבערת צמיגים באימוני הקבוצה, המאבק של אוהדי הפועל תל אביב בבעלים אלי טביב עולה מדרגה, אך הופך למסודר ומתוכנן יותר. האוהדים עמלו בשבועות האחרונים על איסוף חומרים כנגד טביב והעלאת אתר אינטרנט, שמרכז את מאבק האוהדים בטביב ושכתובתו WWW.SAVEHAPOEL.COM . באתר המושקע מפורטות הסיבות לדרישה מהבעלים לעזוב את המועדון וכמו כן מוזכרת פעילותו הפלילית בעבר.

כמו כן הבוקר הפיקו האוהדים מאות חולצות מחאה, עם הסלוגן " E.T GO HOME". ראשי התיבות E.T הן כמובן ראשי התיבות של שמו של אלי טביב.

בנוסף, מארגני המחאה הזמינו את אוהדי הקבוצה להגיע לבלומפילד ביום שבת בשעה 14:00, שלוש שעות לפני שריקת הפתיחה להתמודדות עם מכבי נתניה. בתכנית: סדנת יצירה בה כל אחד ייצור את השלט שלו. המארגנים כבר קיבלו צבעים ובריסטולים שנתרמו על ידי אוהדים שאינם שייכים לארגון כלשהו, אבל ביקשו ממי שידו משגת, להביא חומרים נוספים מהבית. כמו כן הודגש בנוגע לשלטים: "המשתתפים מתבקשים להיזהר בלשונם ולא להשתמש בשפה אלימה או בקללות".

האוהדים החליטו למסד את המאבק ולארגן אותו בצורה יעילה כדי לזרז את עזיבתו של טביב את הקבוצה וקראו לכל קהל אוהדי הקבוצה: "לאור החלטת הנהלת הפועל תל אביב למנוע מאוהדי הקבוצה את הכנסת השלטים ולהשתיק את המחאה נגד אלי טביב. אנו קוראים לכל אוהדי הקבוצה, שטובת המועדון עומדת לנגד עיניהם להגיע לגן כרוניגן הסמוך לאצטדיון בלומפילד ביום שבת בשעה 14:00כדי לקחת חלק ביצירת השלטים החלופיים והכנסתם לאצטדיון".

כזכור, טביב לא יגיע לבלומפילד כדי לחזות במראה השלטים מכיוון שהוא נמצא במיאמי לרגל עסקיו.

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

חולצת המחאה הרשמית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully