וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: האוהדים הבעירו צמיגים במתחם האימונים

מאבק האוהדים באלי טביב מחריף ובמתחם נתלו שלטים: ”סדאם וקדאפי נפלו, עכשיו תורך”. שולר ישחק מול נתניה בשבת

אוהדי הפועל תל אביב שברו עוד שיא במחאה נגד אלי טביב כשהבעירו שלושה צמיגים במתחם האימונים ותלו שלטים עם הכיתוב: "סדאם וקדאפי נפלו, עכשיו תורך, טביב הדיקטטור". וגם: "טביב לא יהיה בהפועל". ההחרפה מגיעה דווקא כאשר במועדון עושים מאמצים להתמודד עם המחאה ולהרגיע את הרוחות.

מוקדם יותר פרסם טביב הודעה רשמית בה הצהיר: "מעולם לא ניתנה הוראה על ידי או על ידי מי מטעמי שלא לאפשר הכנסת שלטים על ידי האוהדים. מחאה היא דבר לגיטימי, גם אם היא מופנית כלפיי. יחד עם זאת אני מקווה שהאוהדים יזכרו כי בסופו של דבר יש פה קבוצה ושחקנים אשר אינם עוברים תקופה קלה, ויש משחק, ולכן חשוב יותר מכל דבר אחר לעודד אותם. אנחנו קבוצת כדורגל וזה מה שעלינו לעשות - לשחק כדורגל ולהתמקד בניצחון".

טביב המשיך והתייחס למצב היחסים המעורער עם הקהל, ואמר: "המועדון והאוהדים הם הנכס היקר ביותר שיש לקבוצה. מאז ומעולם ידעו תמיד אוהדי הפועל לתמוך בקבוצה, בתקופות הרעות והטובות ומעולם לא עזבו. עובדה זו היא המייחדת את אוהדי הפועל והמועדון, מאז ומתמיד".

גם טוטו תמוז התייחס למחלוקת עם האוהדים, ואמר: "בתקופה כזאת אנחנו צריכים להיות מאוחדים כולם ולהבין שאנחנו משפחה ויש רגעים פחות טובים, אבל פה נמדדת משפחה חזקה, שכולם ביחד". שי אבוטבול הוסיף: "אנו קוראים לאוהדים לבוא ולעודד אותנו, מה שחשוב זה לשחק כדורגל ולנצח. במיוחד בתקופות קשות אנחנו זקוקים לאוהדים שיעזרו לדחוף אותנו קדימה".

אחד מנציגי האוהדים, גילי שרף, אמר בתגובה להודעה של טביב: "עם כל הכבוד ליועץ התקשורת הנחמד שיש לו המון רצון טוב, כל האוהדים מאוחדים מאחורי המחאה ויודעים בדיוק מי זה אלי טביב ומה הכוונות שלו. לא נשתוק או נפסיק למחות עד שהאיש הזה לא יהיה מחוץ להפועל תל אביב. נמחה בכל דרך שמסגרת החוק מאפשרת לנו".

בנושא אחר, היום התקבלה במשרדי הקבוצה הנחיה של מנהל איצטדיון בלומפילד ושל איש בקרה מטעמו, לפיה "הנפת שילוט מנייר או קרטון בכמויות גדולות משנה לחלוטין את סטטוס רישוי האצטדיון. יחד עם זאת, אין כל מניעה שיונפו שלטים בכל האצטדיון בתנאי שהחומר ממנו עשוי השלט יהיה מוגן ומטופל בהליך של חומר מעכב בעירה". בקבוצה הבהירו שעל מנת למנוע חיכוכים מיותרים לפני המשחק, האוהדים מתבקשים לפנות בצורה מסודרת להנהלת האיצטדיון ולהסדיר איתה מראש את הכנסת השילוט, טיב החומרים וכדומה.

בתוך כך, הבלם הסלובני מרקו שולר נרשם בהתאחדות ואמור לפתוח בהרכב במקום וואליד באדיר המורחק במשחק נגד מכבי נתניה בשבת. הסלובקי מריו פצ'אלקה הוקפא והוא צפוי לחזור לשחק סלובקיה. בכל אופן, שכרו הובטח עד תום העונה.

עדכון ראשון: 14:54

הפועל תל אביב בוואלה! ספורט

כדורגל ישראלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully