וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בטיס וסביליה סיימו ב-1:1, אתלטיקו מדריד הביסה

הדרבי של בירת אנדלוסיה הסתיים בחלוקת נקודות. שלושער של רדאמל פלקאו סידר 0:4 לאתלטיקו מדריד על ריאל סוסיאדד

איפשהו בין קלאסיקו גביע אחד לשני, בספרד חזרו לשיגרה היום (שבת), כשהמחזור ה-20, שפותח את הסיבוב השני של הליגה, יצא לדרך. שתי הגדולות, ריאל מדריד וברצלונה ישחקו רק ביום ראשון, אבל גם הערב נערכו מספר משחקים מסקרנים, כשבמוקד עמד הדרבי הגדול והסוער של בירת אנדלוסיה, בו סיימו בטיס וסביליה ב-1:1. עוד לפני כן הצליחה אתלטיקו מדריד להשיג ניצחון שני ברציפות עם 0:4 נהדר על ריאל סוסיאדד בחוץ, כשרדאמל פלקאו כובש שלושער.

ריאל סוסיאדד - אתלטיקו מדריד 4:0

מחליף מאמן מחליף מומנטום? כנראה שכן. דייגו סימאונה רשם ניצחון שני ברציפות והוא עם שבע נקודות בשלושה משחקים. אתלטיקו מדריד, שהביסה בשבוע שעבר 0:3 את ויאריאל, דרסה הפעם 0:4 בחוץ את ריאל סוסיאדד, כשרדאמל פלקאו הקולומביאני חוגג עם שלושער ומשפר את מאזן הכיבושים שלו ל-14 מתחילת העונה. הקולצ'ונרוס שיפרו את מאזנם ל-26 נקודות, בעוד המארחת, שהצליחה להדהים בשבוע שעבר עם 0:1 על ולנסיה, נותרה בתחתית עם 21 נקודות.

אתלטי עלתה ליתרון כבר בדקה השלישית, לאחר שוואדים דמידוב נגע בידו וגרם לפנדל. רדאמל פלקאו בעט את הפנדל נהדר פנימה וקבע 0:1. בדקה ה-47 מצאה אתלטיקו את השני, כשהפעם הכובש היה אדריאן בבעיטה מקרוב. החגיגה של אתלטיקו ופלקאו, המשיכה בדקה ה-83 עם שער נוסף של הקולומביאני, בהקשתה נהדרת לאחר בישול של קוקה. בדקה ה-90 כבש פלקאו אחד נוסף, גם הפעם לאחר בישול של קוקה.

בטיס - סביליה 1:1

הדרבי של העיר סביליה היה כצפוי סוער ומותח, אך בסיומו התחלקו שתי הקבוצות בנקודות. סביליה פתחה טוב והיתה קרובה למצוא את הרשת כבר בדקה החמישית, אבל הבעיטה של אלברו נגרדו נהדפה. בטיס החלה להתעורר וללחוץ על שערו של חאבי וראס, ובדקה ה-26 היא עלתה ליתרון, כשבניאט כבש מבעיטה חופשית נהדרת. האורחים החלו לשלוט במרכז השדה ובדקה ה-41 הם מצאו את השיוויון כשחסוס נבאס מצא את ראשו של נגרדו שניצל יציאה לא טובה של השוער ונגח את ה-1:1.

המשחק התחמם במחצית השניה, ובדקה ה-69 נותרה סביליה ב-10 שחקנים כשפדריקו פאסיו ראה את הצהוב השני שלו ואת הכרטיס האדום. בטיס היתה קרובה לנצל את היתרון המספרי שלה, אבל שלוש פעמים היא הגיעה אל רחבת היריבה שלה ולא הצליחה להפוך את המצב הקורץ לשער. בטיס יורדת מאוכזבת כשהיא מרגישה שהיתה יכולה להוציא הרבה יותר מהמשחק הזה והיא נותרת במקום ה-12, רק 4 נקודות מהקו האדום.

משחקים נוספים:

סנטאנדר - חטאפה 2:1
לסנטאנדר: כריסטיאן סטואני (14). לחטאפה: חיימה גבילאן (26), מיקו (83)

אספניול - גרנאדה 0:3
לאספניול: ראול באנה (26), ז'ואן ורדו (45, פנדל), רוי פונטה (80)

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully